News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مجمع کشورهای اسلامی در مقابله با آمریکا برای لغو تحریم آستان قدس تشکیل شود

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه سوم بهمن ماه بوشهر، با تاکید بر توجه به روحیه فطری حیاء در همه سطوح زندگی اظهار داشت: توجه به حیاء در زندگی سبب جلوگیری از ارتکاب گناه، بداخلاقی، امور قبیه و ناهنجاری‌ها می‌شود.

KHOTBEHH 2

عملیات تروریستی آمریکا، عناصر وهابیت و مزدوران آنان در عراق را محکوم می کنیم

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با محکوم کردن عملیات تروریستی آمریکا، عناصر وهابیت و مزدوران آنان از جمله داعش در کشور برادر و دوست، عراق که منجر به شهادت برخی از مسلمانان شد افزود: این اعمال نشان می‌دهد هنوز ریشه‌های آمریکا، وهابیت و داعش در منطقه است و در این راستا کشورهای خط مقاومت باید هوشیار باشند و نگذارند این عناصر مزدور این نوع عملیات را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر، عملیات یاد شده را نشان از ضعف تروریست‌ها دانست و بیان کرد: این عناصر که خود را در مقابل سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی و یارانش و حشدالشعبی شکست خورده می‌بینند به این نوع عملیات متوسل شده‌اند.

با عادی‌انگاری در برابر کرونا زمینه شیوع مجدد آن فراهم می‌شود

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا تصریح کرد: اکنون شیب عادی‌انگاری در برابر کرونا در برخی از بلاد ایجاد شده که این همه زحمت و تلاشی که کادر بهداشت، درمان و مردم کشیده‌اند گویا ملاحظه می‌شود با عادی انگاری در برخی نقاط زمینه شیوع کرونا را فراهم می‌آورد.

آیت الله صفایی بوشهری، شیب نزولی کرونا در استان‌ها را حاصل تلاش و زحمات همگان دانست و تاکید کرد: اگر عادی‌انگاری شود، بیماری کرونا با شدت و شتاب بیشتری به جامعه بر می‌گردد و شرایط خیلی سخت می‌شود به‌گونه‌ای که اکنون در برخی از استان‌ها مجددا شیوع کرونا آغاز شده است.

رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی ادامه داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تاکید بر رعایت همه جانبه در مقابله با کرونا بیان کرد: کار بزرگی که آغاز شده و به سرانجام رسیده نباید با عادی‌انگاری به هم بخورد و مجدد فضای جامعه به ویروس کرونا آلوده شود.

استان بوشهر نیاز به بیمارستان‌های مجهز و تخصصی دارد

امام جمعه بوشهر بر توسعه زیرساخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: استان بوشهر نیاز به بیمارستان‌های مجهز و تخصصی دارد و باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد، گسترش یابد و در اولویت قرار داده شود.

جایز نیست مردم استان بوشهر برای دریافت خدمات درمانی به استان‌های دیگر سفر کنند

خطیب نماز جمعه بوشهر، با بیان اینکه جایز نیست مردم استان بوشهر برای دریافت خدمات درمانی به استان‌های دیگر سفر کنند تصریح کرد: در این راستا ساخت بیمارستان‌های تخصصی ، استقرار پزشکان فوق تخصصی و ایجاد تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی در استان بوشهر ضروری است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به توسعه تجهیزات بیمارستانی پیشرفته و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر اضافه کرد: یک بیمارستانی هم که می‌خواهند در بوشهر ساخته و راه‌اندازی کنند این‌قدر معطل و از ارزش آن کاسته می‌شود.

ادعای پوشالی دمکراسی و آزادی در آمریکا در انتخابات رئیس جمهور این کشور بر باد رفت

وی، به ادعای دمکراسی آمریکا و حوادث اخیر در این کشور اشاره کرد و گفت: ادعای پوشالی دمکراسی در آمریکا و شرایط آزادی که فریاد می‌زدنند در انتخابات رئیس جمهور این کشور همه بر باد رفت، دمکراسی در آمریکا یک استبداد در قالب و ظاهری دمکراسی‌نما و پوشالی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این حوادث در انتخابات رئیس جمهور آمریکا نشان داد که ادعای آنها در عرصه دمکراسی و آزادی نادرست است خاطر نشان کرد: پس از این وقایع، آمریکا بنیادهای خدمات رسان به مردم از جمله آستان قدس رضوی، حرم ثامن‌‌الحجج(ع)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را تحریم می‌کند به چه علت این نهادهای خدمات‌رسان تحریم می‌کنند؟

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حرم امام رضا(ع) نماد اقتدار و قدرت معنوی ایران است تاکید کرد: این نهادها به «آمریکا» چکار کرده‌اند که مورد تحریم قرار می‌گیرد مگر با شما در میدان جنگ قرار دارند؟

مجمع کشورهای اسلامی در مقابله با آمریکا برای لغو تحریم آستان قدس تشکیل شود

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: در این راستا، مردم و تمام کشورهای اسلامی و نهادهای رسمی و غیررسمی در مقابل آمریکا باید قرار بگیرند، سکوت جایز نیست.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل مجمع مقابله با آمریکا با مشارکت کشورهای اسلامی به ویژه کشورهایی که به ساحت مقدس امام رضا(ع) ارادت دارند گفت: این کشورها با تشکیل مجمع باید در برابر این نوع کارهای آمریکا مقابله کنند و ساکت نباید نشست.

آمریکا با تحریم آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درصدد ایجاد جو روانی است

وی، با بیان اینکه آمریکا با تحریم این بنیادها و نهادها درصدد ایجاد جو روانی است گفت: مردم استان بوشهر که تمام وجودشان عشق و علاقه به اهل بیت(ع) است، کار آمریکا را به شدت محکوم می‌کنند.

پیشگیری از خسارت کار دانشی و مدیریتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به حادثه سیل در استان بوشهر پرداخت و با تاکید بر پیشگیری از حوادث غیرمترقبه خاطر نشان کرد: برخی حوادث نمی‌شود پیشگیری کرد ولی می‌توان آسیب آن کاهش داد و در این راستا پیشگیری مهم‌تر از رفع و جبران خسارت است.

امام جمعه بوشهر برآورد خسارت سیل به شهرستان‌های دشتستان، دیلم و گناوه را 282 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: اگر یک چهارم این میزان خسارت به مبلغ 70 میلیارد تومان در عرصه پیشگیری و آسیب از خسارت و اجرای طرح‌های مختلف هزینه شود نقش تاثیرگذاری در حل مشکلات دارد.

آیت الله صفایی بوشهری با قدردانی از خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان افزود: پیشگیری از خسارت کار دانشی و مدیریتی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه بوشهر از ارسال اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از امروز اقلام مورد نیاز به سیل‌زدگان در دشتستان، دیلم و گناوه ارسال می‌شود.

مصوبه اشتغال 50 درصد جذب جوانان استان بوشهر در صنایع و شرکت‌ها اجرایی شود

وی، با تاکید بر اجرایی شدن پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و خدماتی در مناطق پیرامونی صنعتی و غیرصنعتی خاطر نشان کرد: در راستای مصوبه اشتغال نیروهای بومی، 50 درصد جذب جوانان استان بوشهر در صنایع و شرکت‌ها اجرایی شود، چقدر مردم استان تحمل کنند، چقدر به شما چیزی نگویند، محبت کنید این مصوبه اجرایی و اگر مشکلی برای اجرا است به مردم گفته شود.

پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و خدماتی در مناطق پیرامونی صنعتی و غیرصنعتی اجرایی شود

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه به پیوست‌های فرهنگی، خدماتی و دیگر موارد را مورد تاکید قرار داد و افزود: آیا شما پیوست‌های فرهنگی به مناطق پیرامونی انجام می‌دهید؟ شفاف ارائه شود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: اگر علت اجرایی نشدن این پیوست‌ها ارائه نشود، مردم گلایه‌مند که تحمل کرده‌اند و اگر این مشکلات باشد، مردم یکبار برای همیشه به صورت قانونی برخورد می‌کنند که امید می‌رود این امور اصلاح شود.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه یاد و خاطر شهیدان کربلای 5 که 20 رزمنده استان بوشهر به شهادت رسیدند را گرامی‌داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com