News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

رسانه ملی پنجره نورانی نظام برای ارائه فرهنگ ایرانی اسلامی است

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری در دیدار با آقای سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: صدا و سیما و رسانه ملی، پنجره نورانی نظام برای ارائه فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب گویا و بینای انقلاب برای مردم است.11.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه صدا و سیما مهم ترین رابطه فی ما بین نظام و مردم و مردم و نظام است، افزود: الحمدلله در سال های اخیر تحولات بسیار خوبی در رسانه ملی صورت گرفته و آثار بسیار خوبی بر مردم واقع شده است.

وی عملکرد صدا و سیمای کشور را موفق ارزیابی کرده و افزود: همیشه یک مجموعه تولیدی یک سری آرمان هایی دارد که سعی می کند به آن برسد و الحمدلله این نگاه هم در تولید منابع انسانی و هم تولید برنامه های با کیفیت در صدا و سیمای کشور مشاهده می شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هم اینک در مقابل تهاجم رسانه ای گسترده جهان استکبار قرار داریم، تصریح کرد: صدا و سیما می تواند در عرصه حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب و امید و دلگرمی مردم به آینده طراحی کرده و برنامه های قوی، جذاب و کارشناسانه تولید کند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: رسانه ملی چشم و گوش نظام و سدی محکم در برابر تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار است و در فراز و نشیب‌های انقلاب توانسته بسیاری از توطئه‌های جهان استکبار، اصحاب فتنه و مزدوران داخلی را افشا و کنترل نماید.

آیت الله صفایی بوشهری در پایان از صدا و سیمای استان بوشهر تشکر کرد و توصیه های لازم جهت رشد و بالندگی برنامه های صدا و سیمای استان ارائه نمود و برای موفقیت آنان دعا کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com