News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مسئولان باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

KHOTBEHH 6

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر پدیده‌های فصول سال با استناد به آیات الهی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این پدیده‌ها به انسان‌ها می‌آموزد که همه عالم وجود، برای انسان درس و فرصت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها در زمان حیات گفت: خداوند متعال به انسان در طول حیاتش فرصت‌‌های فراوانی برای کمال، سعادت و پیشرفت می‌دهد و انسان باید از این موقعیت‌ها استفاده کند.

امام جمعه بوشهر با تبریک اعیاد ماه شعبان و فرارسیدن سال جدید افزود: سال 1399 سال پر فراز و نشیب و دارای مشکلات فراوان بود و در کنار آن حماسه‌ها خلق شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر سختی‌ها و مشکلات بیماری کرونا در سال 1399 را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در عرصه مقابله با کرونا ضمن اینکه مشکلاتی برای مردم ایجاد شد و عده‌ای فوت، شهید و خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه شد.

آیت الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه ویروس کرونا مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه ایجاد کرد ادامه داد: کادر درمانی، پزشکی، پرستاری، گروه‌های جهادی در عرصه‌های رسیدگی اقتصادی به آسیب دیدگان خدمات قابل توجهی ارائه کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی، خدمات نهادهای انقلابی، جهادگران، خیران، مراکز خیریه و نیکوکاران استان بوشهر در حوزه اقتصادی به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان را مورد ستایش قرار داد و افزود: این گروه‌ها و نهادها کار بزرگی در عرصه رسیدگی به نیازمندان انجام دادند و همچنان این خدمات ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جایگاه‌های نماز جمعه را پایگاه خدمات‌رسانی به مردم دانست و خاطر نشان کرد: امید است سال جدید، سال سلامت، عزت، سربلندی مردم باشد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه مسئولان به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تصریح کرد: باید خدمات به مردم در عمل باشد تا مردم این خدمات در زندگی و پای سفره‌ها احساس کنند که مشکل حل شده است.

خطیب نماز جمعه بوشهر ضرورت حل بیکاری جوانان و معیشت مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در آستانه انتخابات و تشکیل دولت جدید قرار داریم که باید حل مشکل معیشت مردم در حوزه اقتصاد، مورد توجه دولت جدید قرار بگیرد.

آیت الله صفایی بوشهری، خدمات، جهاد و همت همراه با برنامه‌ریزی مسئولان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مسئولان باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، تاکید کرد: دولت جدید باید به‌گونه‌ای عمل کند که در عرصه اقتصادی و معیشتی، تغییرات آن برای حل مشکلات از جمله کنترل گرانی، مردم مشاهده کنند.

امام جمعه بوشهر، حل مشکلات فرهنگی جامعه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران، یک کشور انقلابی، دینی و اسلامی است باید تمام مظاهر آن اسلامی و انقلابی باشد.

وی، با بیان اینکه در فضای زندگی، باید فرهنگ ایرانی اسلامی حاکم باشد افزود: باید مسئولان در این عرصه با برنامه‌ریزی تلاش و کوشش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری، توسعه مراکز بهداشتی درمانی در استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: باید در عرصه توسعه زیرساخت‌های مراکز بهداشتی درمانی سرمایه‌گذاری و توسعه جدی لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به توسعه فضاهای عمومی، اخلاق محوری، احترام و تکریم مردم گفت: همه مسئولان مدیون مردم هستند و باید خدمتگزاری در سرلوحه کار مسئولان باشد و در رفتارها و انجام کارها باید احترام مردم مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه بوشهر، خدمت به مردم را عبادت دانست و با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم تاکید کرد: خدمات‌رسانی به مستمندان و نیازمندان باید مورد توجه همه مردم قرار بگیرد که پای سفره عید آنان شرایطی باشد تا پدر و مادر در برابر فرزندان خجالت نکشند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تاکید بر کمک مسئولان، نهادها، خیران، مراکز خیریه به مستمندان و نیازمندان گفت: رسیدگی و کمک به خویشان، همسایگان باید مورد توجه قرار بگیرد تا ان‌شاءالله سال جدید با خوشحالی آغاز شود و امید می‌رود با برطرف شدن بیماری کرونا و حل شدن مشکلات اقتصادی، سال جدید سال شکوفایی در این عرصه باشد.

آیت الله صفایی بوشهری، برنامه‌ریزی مدیریت کنترل ویروس و بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با وجود اینکه برخی شهرها قرمز، نارنجی و زرد است و توصیه می‌کنند که از مسافرت پرهیز شود تا مشکلات ایجاد نشود ولی ملاحظه می‌شود یک تناقضی در برنامه‌ها قرار دارد.

وی، با بیان اینکه با وجود شرایط قرمز، نارنجی و زرد کرونایی شهرها برای مسافرت باز گذاشته شده افزود: این به معنای این است که مسافرت دایر است و از آن طرف اعلام می‌شود که مسافرت نروید این برنامه‌ریزی صحیح نیست.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر به یک شرایط فوق‌العاده علمی و دقیق نظارتی نیاز دارد تصریح کرد: امید می‌رود ان‌شاءالله در برنامه‌ریزی آینده این نوع رفتار، مدیریت‌ها دیده نشود و یک مدیریت علمی، قوی، با نظارت ویژه برای خدمات‌رسانی به مردم در عرصه سلامت ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خدمات کادر درمان و پرستاری را مورد تقدیر قرار داد و بیان کرد: کادر درمان و پزشکی در مقابله با بیماری کرونا خیلی تلاش می‌کنند که خدمات آنان قابل ستایش و تقدیر است.


برای مشاهده متن کامل خطبه کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com