News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آموزش و پرورش نیازمند سند چشم‌انداز ۵۰ ساله است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر طراحی سند توسعه آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش ایران نیازمند تدوین سند چشم‌انداز ۵۰ ساله است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: یکی از ابعاد این سند می‌تواند استفاده از تهدیدها برای تبدیل آنها به فرصت باشد که تلاش برای آموزش از راه‌دور یکی از این موارد است.khabar1303140000 1

وی بیان کرد: همچنین باید آسیب‌شناسی لازم در حوزه آموزش الکترونیک صورت گیرد زیرا در دوری دانش‌آموز و معلم آسیب‌های روان‌شناختانه وجود دارد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در ایام کرونایی که آموزش دانش‌آموزان بر بستر فضای مجازی صورت گرفت آنها دچار افسردگی در آموزش و پرورش شدند که امیدواریم از سال تحصیلی جدید، تزریق عمومی واکسن کرونا پایانی بر دوری دانش‌آموزان از معلم و مدرسه باشد.

امام جمعه بوشهر گفت: تابستان امسال دوران گذر از ایام تحصیل در شرایط کرونایی به آموزش حضوری در مدارس است که باید در این بازه زمانی آمادگی لازم ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در استان بوشهر پیرامون کارها در حوزه آموزش و پرورش این آمادگی وجود دارد تا همان طور که در قرآن موفق به کسب عنوان پایتختی شده در این حوزه مهم از تعلیم و تربیتی نیز پایتخت تلاش و فعالیت باشد.

وی تاکید کرد: کشوری در پیشبرد امور خود موفق است که در حوزه تعلیم و تربیت قوی‌تر باشد و بر همین اساس اسلام نیز همواره به تعلیم و تربیت تاکید داشته است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: باید با ایجاد تمدن ملی و فراملی تعلیم و تربیت شرایطی فراهم کرد تا دیگر کشورها برای این حوزه از مرجعیت ایران استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در بحث تولید محتوا نیز باید کار تخصصی و علمی با نگاه روان‌شناسی و جامعه شناسی به عنوان یک برنامه هدفمند در نظام آموزشی دنبال شود.

وی بیان کرد: اقتدار نظام بخشی مهم از آن به اقتدار در حوزه آموزش و پرورش مرتبط است که بعد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کار و تحول بزرگی در این حوزه ایجاد شد بویژه اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز نوشته شده‌است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در مسئله زیرساخت آموزش و پرورش نیز باید همه مردم و نظام برای تحقق این موضوع دست به دست هم دهند.

khabar1303140000 1

khabar1303140000 1

khabar1303140000 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com