News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

«حکومت» و نظام اجرایی در اسلام ابزاری برای تحقق «امنیت»، «عدالت» و «پیشرفت» در سایه «ایمان»، «تقوا» و «اخلاق» اسلامی است. بی‌تردید نظام حکومتی یک ضرورت اجتماعی و «اسلامیت» آن اساس آن و مردم‌داری و مردم‌سالاری طریق تحقق آن می‌باشد و التزام مردم به اسلامیت، مجاهدت و پایداری در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران یک وظیفه است. این تعامل دو سویه مسئولان حکومتی و مردم، یک نظام واره قوی و یک منظومه مقتدر تولید می کند.type 1

در این جمعه به محضر مبارک مردم عزیز استان بوشهر چند نکته متذکر می شوم:

1. تولد حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» را به همگان به ویژه دختران گرامی تبریک عرض می کنم. آن بانوی یگانه جامع جمیع صفات الهی انسانی بود و هم در زمان حیات و هم در زمان وفات خویش منشاء برکات بسیاری برای جهان اسلام شدند. به همه خانواده های محترم سفارش می کنم که با دختران گرامی خویش رفتاری پر از مهر و محبت داشته باشند و در عرصه تعلیم، تربیت و ایجاد مهارت زندگی آنان توجه ویژه بنمایند.

2. آخر این هفته انتخابات برگزار می شود. امیدوارم مردم عزیز همانند دوره های قبل یک حضور حماسی داشته باشند و بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ایران رقم بزنند که این یک وظیفه الهی، ملی و انسانی است و با یک انتخاب پر بصیرت در عرصه مدیریت اجرایی کشور و برنامه ریزی پیشرفت و توسعه، فردی کارآمد و شایسته انتخاب نمایند و همچنین در انتخابات شورای شهر و روستا به افرادی لایق، خدمتگزار، خوش سابقه، متدین و انقلابی رای دهند.

3. امام راحل عظیم‌الشأن «رحمة الله علیه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» میزان فرد شایسته ریاست جمهوری را اینگونه برشمرده‌اند:
- با ایمان، تقوا مدار و اخلاق گرا.
- مدیر، مدبر و کارآمد.
- عدالت‌خواه و فساد ستیز.
- مردمی و به دور از زندگی تجملی.
- دارای روح امید به آینده و فعال.
- جوان‌گرا و داشتن روحیه استفاده از جوانان.
- ولایت‌مدار و در راستای اهداف نظام و رهبری فعالیت کردن.
- اعتقاد به ظرفیت‌های درونی با حفظ تعاملات هوشمندانه و عزتمند خارجی.
- دارا بودن برنامه برای حل مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی.

4. از همه کاندیداهای محترم و ستادهای آنان تقاضا دارم اخلاق مداری و ادب و آداب مناظره و تبلیغات انتخاباتی را مراعات نمایند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com