News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام آدینه آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»

«وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا»
(سوره آل عمران، آیه: ۱۰۳)

یکی از آموزه های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسئولانه» مردم در عرصه های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه های اقتصادی و دفاعی است. این وحدت از مؤلفه های قدرت می باشد و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد.IMAGE

بنابراین «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن می باشند.

در این جمعه آخرین بهار سال ۱۴۰۰ چند نکته به مردم عزیز و ولایتمدار استان بوشهر متذکر می شوم:

۱. میلاد سراسر نور حضرت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا «علیه السلام» بر همگان تبریک عرض می نمایم و امید دارم در دنیا رهرو راه آن امام و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم. آن امام عالی مقام، عالم آل محمد «صلی الله علیه و آله و سلم» و شرط تحقق ایمان مؤمنان است چنانکه خداوند متعال فرموده است: «کَلِمَةُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی» و آن امام بزرگوار در بیان شرایط تحقق آن فرموده است: «بِشُروطِها وَ أنَا مِن شُروطِها».

۲. حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب دارد و مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می گردد. از این حضور پرشکوه تشکر می کنم و از تمامی مردم عزیز که تاکنون موفق به حضور در صحنه دادن رأی نشده اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت عزیز ایران نقشی مهم ایفا نمایند.

۳. از تمام کاندیدهای محترم و ستادهای ارجمند آنان تقاضا دارم بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری نمایند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com