News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تبریک آیت الله صفایی بوشهری به مقام معظم رهبری در پی حضور پرشور و ولایتمدارانه مردم در انتخابات 28 خرداد 1400

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با صدور پیامی حضور پرشور، حماسی و ولایتمدارنه ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.


متن پیام آیت الله صفایی بوشهری به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم


«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین»
«أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ»
(سوره نساء، آیه: 59)

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت مستطاب حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه»
رهبر عظیم الشأن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران

با سلام، عرض ادب و دعای خیر


حضور حماسی و ولایی مردم گرانقدر ایران در انتخابات ۲8 خرداد ۱۴۰۰ که دارای پیام‌های خاص و متعدد انقلابی بود به حضرتعالی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم منشأ نزول خیرات و برکات فراوان الهی به این سرزمین الهی و ولایی و مایه اقتدار همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.rahbaripayam1400
بی تردید مردم عزیز ایران در تمامی جغرافیای وسیع این کشور از همه اقوام و مذاهب، شهر و روستا، زن و مرد، پیر و جوان و همه اقشار این مرز و بوم با هدایت ها و بصیرت آفرینی های آن رهبر عظیم الشأن و پیروی از آن در این شرایط ویژه کرونایی با حجم تبلیغات فراوان بیگانگان و بیگانه پرستان برای تحریم انتخابات همانند تحریم اقتصادی و گلایه مندی مردمی از طرز مدیریت اجرایی، حماسه ای تاریخی آفریدند و به همگان نشان دادند که پیرو آن رهبر والامقام بوده، دلسوز انقلاب، هوشمند و همواره حاضر در صحنه های سرنوشت ساز آن می باشند.
تاریخ اسلام و ادیان الهی گواه صادقی بر این موضوع است که هرگاه منظومه جامعه بر مدار ولایت به حرکت درآمد، مصونیت و موفقیت حاصل شده و هر گاه چنین نباشد سقوط همه جانبه محتوم است.
بی‌گمان سپاسگزاری به درگاه ذات اقدس احدیت «جلّ و عزّ» و شکر و سپاس از عنایات عرشی حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و نعمت وجود مبارک و ارزشمند آن رهبر معظم «دام ظله العالی» و مردمی اینچنین ولایی، در صحنه و هوشیار بر خود یک وظیفه می دانم.
صمیمانه این مجاهدت حضور سیاسی و پیروزی دشمن شکن را به حضرتعالی و تمام مردم ایران تبریک عرض می‌نمایم.
خداوند ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» را تعجیل فرماید و به آن رهبر گرانقدر طول عمر با عزت و توفیق عرشی تحقق اهداف منظور عنایت کرده و به همه خدمتگزاران توان جهادی، دانش و اخلاص مرحمت نماید. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم.


صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com