News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

درخواست نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از وزیر بهداشت جهت توجه ویژه به استان های جنوبی و تخصیص ۲۰۰ هزار دُز واکسن به استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در پی شیوع مجدد بیماری کرونا در جنوب کشور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر طی نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت ضمن تشکر ازtype 4 تلاش های ایشان و کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا، تقاضا کردند در دو عرصه تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون مطلق افراد بالای پنجاه سال و همچنین افراد بالای چهل سال دارای بیماری های خاص در سه استان بوشهر، هرمزگان و خوزستان، اقدام عاجل صورت گیرد و ۲۰۰ هزار دُز واکسن نیز به استان بوشهر اختصاص یابد.

متن نامه ایشان به شرح زیر است:

محضر مبارک جناب مستطاب دکتر سعید نمکی

وزیر محترم بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

در آغاز از تمامی تلاش ها و مجاهدت های کادر بهداشت و درمان در عرصه های مختلف پزشکی به ویژه مقابله با بیماری ویروس کرونا تشکر و قدر دانی می نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون آن تلاشگران حوزه سلامت و شفای همه بیماران را از خداوند متعال خواستارم.

بدین وسیله خدمت آن جناب معروض می دارم استان های جنوبی ایران: هرمزگان، خوزستان و بوشهر به علت شرایط خاصّ جغرافیایی، ارتباط بین المللی و تردّد بسیار جمعیت متنوع و سیّال می تواند کانون درگیری و شیوع این بیماری در فضای محلی و ملّی باشند همانطور که هم اینک دچار وضعیت حادّ بیماری کرونا هستند؛ بدین جهت تقاضا می شود در دو عرصه: تخصیص بیشتر واکسن و تسریع در واکسیناسیون مطلق افراد بالای پنجاه سال و همچنین افراد بالای چهل سال دارای بیماری های خاص در این سه استان، اقدام عاجل صورت گیرد.

بی تردید این اقدام دانش بنیان آمایشی، موجب مدیریت کارآمد پروژه درمان، کنترل و مهار چرخه انتقال این بیماری در گستره منطقه ای و فرا منطقه ای خواهد بود.

شایان ذکر است که استان بوشهر در صورت تخصیص صد و پنجاه تا دویست هزار دُز واکسن می تواند تمامی یا بیشتر افراد مذکور را واکسینه نماید.

در پایان ضمن سپاس و تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان بوشهر و گروه های جهادی، آمادگی تمامی نخبگان و نیرو های مردمی این استان ولایتمدار جهت همکاری و همیاری با آن مجاهدان عرصه سلامت اعلام می دارم.

موفق و مؤید باشید.

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com