News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استاندارد، یك اصل اساسی برای ورود به رقابت های جهانی است + تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل و جمعی از كاركنان اداره استاندارد بوشهر، ضمن اشاره به اهمیت پیاده سازی استاندارد در هر جامعه، گفت: استاندارد یك نهاد راهبردی است كه هم موجب افزایش رشد و اعتماد عمومی در جامعه می شود و هم زمینه را جهت رقابت های جهانی فراهم می كند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: تاكنون اقدامات خوبی در زمینه استاندارد در استان انجام شده است، اقداماتی كه در پی آن زمینه جهت ایجاد آرامش و پیشرفت های اقتصادی فراهم شده است.
وی خاطر نشان كرد: اجرای استاندارد، یك اصل اساسی برای ورود به رقابت های جهانی است و این امر بر اهمیت استاندارد سازی كالاها و حتی خدمات، صحه می گذارد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: با پیاده سازی استاندارد در شركت های تولیدی به راحتی می توان هزینه های تمام شده را كاهش و به این روش، میزان سوددهی را افزایش داد لذا واحدهای تولیدی باید به استاندارد به عنوان یك راهگشا نگاه كنند.
امام جمعه بوشهر افزود: علاوه بر اجرای استانداردهای ملی، باید نگاهی فراتر به تولیدات و خدمات داشته و سعی در اجرای استانداردهای بین المللی در خطوط تولید باشند چرا كه استاندارد برخی از محصولات، متاثر از جغرافیای منطقه است.

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

standard 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com