News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سازمان بازرسی ضامن سلامت و اصلاح ساختار اجرایی در اداره‌هاست + تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان بازرسی استان بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت این سازمان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مشکلات استان در ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گرفت و در عرصه تعیین تکلیف کالاها در انبار سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی گره‌گشایی شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه انسان همواره در منظر الهی مورد رصد و بررسی قرار دارد افزود: انسان در عرصه‌های آشکار و پنهان همواره مورد نظارت قرار دارد که رعایت تراز انسانیت پاک و سالم در همه سطوح یکی از الزامات است.

امام جمعه بوشهر سازمان بازرسی را نهاد نظارتی و حاکمیتی دانست و بیان کرد: سازمان بازرسی نقش مهمی در سلامت جامعه، پیشگیری از بروز تخلف و قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی و اداری در مسیر قانونی دارد.

وی فعالیت سازمان بازرسی را منطبق با بازرسی و نظارت در همه امور جامعه برای جلوگیری از تخلف و شناسایی متخلفان دانست و تصریح کرد: این سازمان، ضامن سلامت، پیشگیری از تخلف، برخورد با فساد و اصلاح ساختار اجرایی در اداره‌ها است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بیشترین تخلف در دستگاه‌ها را ناشی از عدم آگاهی دانست و بیان کرد: آمارها در بررسی تخلف در هزینه کرد بودجه نشان می‌دهد بیش از 85 درصد تخلفات به سبب عدم آگاهی و بی اطلاعی از قوانین است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باتأکید بر توجه به آموزش مدیران، کارشناسان و کارکنان ادارات با ضوابط و قوانین برای جلوگیرى از بروز تخلف گفت: پیشگیری از بروز تخلف مهمتر از کشف تخلف است که سازمان بازرسی در این عرصه باید برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ادارات مد نظر داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی و صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر سومین استان اقتصادی و نخستین استان در عرصه تولید درآمد سرانه است که با این قابلیت نباید در استان بوشهر فرد نیازمند و فقیر وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر توجه به پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی صنایع در ابعاد گوناگون را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در این راستا باید مسئولیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی صنایع سنگین و کوچک در همه نقاط استان بوشهر اجرایی شود.

آیت الله صفایی بوشهری اجرایی نشدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در مناطق را جرم دانست و تأکید کرد: تمام صنایع استان بوشهر ضمن رعایت پیوست‌ها، باید مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم اجرا کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای کنترل و بازرسی شخصی آحاد جامعه باید ترویج شود افزود: انسان باید همواره خود را در ابعاد گوناگون مورد بازرسی قرار دهد و با تقویت بنیه دینی و اخلاقی اسلامی از بروز تخلف پیشگیری شود.

khabar21071400 1

khabar21071400 1

khabar21071400 1

khabar21071400 1

khabar21071400 1

khabar21071400 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com