News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آمریکا به دنبال دانشگاه های میان تهی و همسو با جهان غرب است.

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماينده مقام معظم رهبري در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بوشهر با بیان اینکه آینده نظام و بخش مهمی از حوزه مدیریتی و خدماتی مترتب و محصول دانشگاه است افزودند: جهان استکبار از دیرباز به دنبال تخریب روح علم و فرهنگ و انقلاب و استکبار ستیزی در دانشگاه بوده است.

 

ایشان در همین رابطه افزودند:‌جهان استکبار مشکلی با علوم ندارد چرا که علم را در خدمت خود دارد، آن‌ها با فرهنگ متعالی انسان و به ویژه اسلام با شخصیت انقلابی و استکبار ستیزی مشکل دارند و همیشه به دنبال تخریب این روحیه هستند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری بوشهری خاطر نشان کردند: آمریکا در کشورهای انقلابی مثل ایران به دنبال دانشگاه هایی میان تهی است  که در عرصه علم توانایی نداشته و با جهان غرب هم سو باشند.

 

امام جمعه بوشهر با توجه به سخنان مقام معظم رهبری افزودند: مقام معظم رهبری بر هویت بخشی اسلامی به دانشگاه و رشد فرهنگی و از آن طرف ایجاد خودکفایی علمی تأکید دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال گرفتن ایمان و تقوا از دانشجویان است افزودند: ما باید در دانشگاه‌ها در عرصه فرهنگی دینی، به ایمان و تقوا و اخلاق دینی تکیه کرده و کار کنیم.

 

ایشان با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری در مقابل تهاجم دشمنان باشند افزودند: دانشگاه‌ ها در عرصه شناخت دشمن باید  خوب دشمن‌شناس باشند و راهکارهای نفوذ دشمن را بشناسند و خط دفاع مقدس دانشگاهی را ترسیم کنند و در مقابل تهاجم به شکل جدی ایستادگی کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه تنها راه نجات  یک کشور داشتن نظام دینی است و در این نظام نیز تنها را نجات، عرصه ولایت فقیه است افزودند: دانشجویان باید بصیرت ولایی - سیاسی خود را بالا ببرند.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی را  کوشش در طراحی و اجرایی کردن برنامه های اقتصادی مقام معظم رهبری عنوان نمودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر جهان آینده‌ را  آبستن فتنه های بزرگ دانستند و خاطر نشان کردند: کانون این فتنه ها به سمت ایران است چرا که ایران با نگاه انقلابی مقابل استکبار ایستاده و لذا آشوب‌هایی که امروز در کشورها ایجاد می‌کنند با هدف تضعیف و تخریب ایران است.

 

حضرت آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کردند: آمریکا به دنبال پروژه براندازی فوق نرم و نفوذ به هر شکل ممکن به ایران است و ما باید خط مقاومت از نظام ایجاد کرده  و راه‌های نفوذ آن‌ها را کاملاً ببندیم.

 

ایشان در پایان با  تاکید براینکه داشتن روحیه جوانی و اخلاص در کارها باعث تاثیر مطلوب بر روی اهداف است افزودند: اعضای بسیج دانشجویی باید خود را در عرصه ایمان، تقوا، بصیرت سیاسی، شناخت دشمن در عرصه‌های مختلف، استراتژی جلوگیری از نفوذ، ولایتمداری و حاضر شدن در صحنه ها  به شکل جدی‌ قوی کنند.

 

 

 

 

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com