News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حوزه درمان استان باید به سمت پیشگیری از بیماری‌های بومی برود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (20 تیر) به مناسبت هفته تأمین ‌اجتماعی، مدیرکل و مسئولین سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی و گرامیداشت شهدای سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه مدیریت الکترونیک دارای مزایای بسیار زیادی است، اظهار داشتند: هم اینک نگاه مدیریت در جهان به سمت مدیریت الکترونیک است.

باید به سمت مدرنیته در عرصه مدیریت بهداشت و درمان حرکت کنیم

ایشان با اشاره به دو حوزه درمان و مدیریت در سازمان تأمین اجتماعی، فرمودند: کارهای صورت گرفته در زمینه الکترونیکی کردن این دو حوزه در سازمان تأمین اجتماعی که هم اکنون در حال انجام است، کار بسیار بزرگی است.

khabar200495 3

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید به سمت مدرنیته در عرصه مدیریت بهداشت و درمان در استان گرایش پیدا کنیم، افزودند: باتوجه به اینکه استان بوشهر دومین استان در زمینه استفاده از اینترنت در کشور محسوب می شود، اقدامات انجام گرفته در سازمان تأمین اجتماعی در زمینه مدیریت الکترونیک و استفاده از فضاهای الکترونیکی کار بسیار شایسته‌ای است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در ادامه، فرهنگ گفتمان سازمان تأمین اجتماعی و فرهنگ سازی در جامعه را یک ضرورت دانسته و تصریح نمودند: بسیاری از امور در جامعه هستند که با فرهنگ سازی حل می شوند و در این زمینه باید از ظرفیت های صدا و سیما و صحبت چهره به چهره و دیگر ظرفیت ها استفاده شود.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی، مسئله پیشگری در جهان به ویژه در استان بوشهر را بسیار مهم تر از درمان دانستند.

طرح پزشک خانواده و پزشک مشاغل به شکل الکترونیک ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: درمان تمامی بیماران از عهده حوزه درمان خارج است به همین خاطر باید به سمت پیشگیری از بیماری برویم.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به طرح پزشک خانواده، پیشنهاد دادند: طرح پزشک خانواده و پزشک مشاغل به شکل الکترونیک ایجاد شود و این خیلی می تواند در زمینه درمان و پیشگیری از بیماری کمک کند.

حوزه درمان استان باید به سمت پیشگیری از بیماری های بومی برود

ایشان بیماری های دهان و دندان و قلب و دیابت را از جمله بیمارهای بومی استان بوشهر عنوان نموده و اظهار داشتند: حوزه درمان در استان بوشهر باید به سمت پیشگیری از بیماری های بومی برود.

زیرساخت ها در استان بوشهر بسیار ضعیف است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به حوزه زیرساختی درمان، افزودند: سازمان تأمین اجتماعی در استان بوشهر باید در حوزه توسعه زیرساختی خود خیلی کار کند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه با گذشت 37 سال از انقلاب، زیرساخت ها در استان بوشهر بسیار ضعیف است، تأکید نمودند: توسعه زیرساخت ها با آخرین استانداردهای روز بین المللی در استان بوشهر در زمینه های مختلف یک ضرورت است و سازمان تأمین اجتماعی نیز باید هر چقدر که می تواند زیرساخت های خود را با آخرین استانداردهای بین المللی توسعه بدهد.

سیستم مستقیم گفتمان همراه با بیمار در بیمارستان‌ها ایجاد شود

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشتند: حضور همراهان و ملاقات کنندگان در بیمارستان باعث ایجاد مشکلات بسیاری مانند انتقال بیمارها می شود به همین خاطر ایجاد سیستم مستقیم گفتمان همراه با بیمار در بیمارستان های استان یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان اظهار داشتند: در حوزه درمان در استان تلاش های بسیاری صورت گرفته اما با افق آرمانی خیلی فاصله داریم.

khabar200495 1

khabar200495 2

khabar200495 3

khabar200495 5

khabar200495 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com