News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سند چشم انداز بومی بهزیستی استان بوشهر نوشته شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز در اولین روز از هفته بهزیستی، مدیرکل، مسئولین و جمعی از کارکنان بهزیستی استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از تلاشگران این عرصه، فرمودند: شغل و کار یک موهبت الهی است و انسانی که توان کار ندارد و یا بیکار است از خیلی از موهبت ها و توفیقات محروم است.

ایشان افزودند: یک سری از شغل ها هستند که بیش از آن که هدف آن تولید و درآمد باشد، هدف آن خدمت است و شغل مددکاران و کارکنان بهزیستی نیز از جمله این شغل هاست.khabar220495 5

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: شغل کارکنان و مددکاران بهزیستی خدمت به گرفتارترین اقشار جامعه است به همین خاطر لحظه لحظه عمر شما عبادت است.

سند چشم انداز بومی بهزیستی استان بوشهر نوشته شود

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه خدمت به محرومین و مستمندان کار ائمه و انبیاء الهی است، افزودند: یکی دیگر از ویژگی های کار شما، دعاهایی است که محرومین در حق شما می کنند و این بسیار ارزشمند است.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به تنظیم سند چشم انداز بهزیستی در استان، تأکید نمودند: باید برای حوزه بهزیستی جامعه در استان بوشهر در حوزه پیشگیری و درمان سند چشم انداز نوشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: طراحی سند چشم انداز بومی استان در حوزه بهزیستی و بروز رسانی بلکه فوق روز رسانی آن و سپس نقشه راه، تأمین اعتبارات و تأمین منابع انسانی ضروری است.

بهزیستی زیرساخت های خود را توسعه دهد

ایشان با تأکید بر اینکه در استان بوشهر زیرساخت های مناسب در تمامی زمینه ها وجود ندارد، اظهار داشتند: نبود زیرساخت های مناسب در استان باعث ایجاد لطمه می شود و ضروری است که بهزیستی در استان بوشهر زیرساخت های خود را توسعه دهد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری ادامه دادند: شیرخوارگاه ها، مراکز نگهداری ایتام، معلولان و سالمندان به لحاظ سازه و مسائل روانشناسی باید کاملا استاندارد و مطابق با آخرین استانداردهای روز باشد.

طرح اشتغال جامعه هدف بهزیستی طراحی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی، تصریح نمودند: با وجود ظرفیت ها و قابلیت ها و صنایع مختلف در استان بوشهر، متأسفانه نرخ بیکاری در استان به نسبت وجود این ظرفیت ها بالاست.

ایشان در ادامه گفتند: باید طرح اشتغال اصناف جامعه هدف بهزیستی طراحی شود سپس بر اساس آن، آموزش های لازم به مددجویان داده شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری ایجاد مشاغل خانگی به ویژه برای بانوان را طرحی خوب دانسته و ادامه دادند: باتوجه به اینکه عمدتاً مددجویان در زمینه فروش محصولات تولیدی خود مشکل دارند در اینجا لازم است که بازارچه مختص مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای فروش محصولات ایجاد شود.

تفاهم نامه بین بهزیستی و بنیاد مسکن جهت حل مشکل مسکن مددجویان نوشته شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به مشکل مسکن مددجویان، افزودند: هیچکدام از مددجویان توانایی خرید مسکن ندارند، اینجا لازم است تفاهم نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن استان نوشته و بر اساس آن بسیاری از این عزیزان صاحب خانه شوند.

khabar220495 6

khabar220495 1

khabar220495 5

khabar220495 2

khabar220495 3

khabar220495 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com