News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

یکی از عوامل آمار بالای طلاق عدم رعایت عفاف است / دریافت حقوق‌های نجومی ظلم اقتصادی به جامعه است

 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه اول نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه عفاف یعنی عدم سقوط در ابتذال اظهار داشتند: عدم عفاف از مواردی است که اگر جامعه‌ای دارای این حریم الهی نباشد و عفت شخصی و عمومی را رعایت نکند تمام  کانون گرم خانواده دچار آسیب می‌شود.

ایشان، یکی از عوامل آمار بالای طلاق را عدم رعایت عفاف ذکر کردند و فرمودند: اگر زنان عفاف را مراعات کنند مصون می‌مانند و همه مسئولان نیز در یک فضای پر از معرفت و فرهنگ مدیریت و والدین نیز در عرصه تربیت مسئله مهم الهی یعنی عفاف را پاس بدارندnmaz100.

خطیب جمعه بوشهر در خطبه های دوم این هفته با تاکید بر توجه به عدالت اقتصادی در جامعه فرمودند: تمام ظرفیت‌های اقتصادی جامعه باید بصورت عدالت در اختیار همگان قرار گیرد و این ظرفیت‌ها نباید در اختیار افراد خاصی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از شعارهای نظام اسلامی ایران توسعه عدالت اقتصادی است تاکید کردند: متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌شود توسط افرادی خاص عدالت اقتصادی رعایت  نمی‌شود و این در حالی است که در جامعه اسلامی باید این عدالت در جامعه حاکم باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه درجامعه اسلامی جایی برای ظلم اقتصادی، رانت‌خواری، سوء استفاده اقتصادی و نابرابری وجود ندارد فرمودند: هر فردی در هر پستی باید  طبق قانون متناسب با فعالیتش دریافتی داشته باشد و با ظلم ‌پروری و رانت‌خواری و زیاده‌خواهی  باید برخورد قاطع شود.

امام جمعه بوشهر به حقوق‌های نجومی برخی افراد جامعه پرداخت و با بیان اینکه باید با این افراد اندک جامعه برخورد قاطع شود افزودند: عدم نظارت کافی، سوء مدیریت و توجه نکردن به هشدارهای مسئولان نظام، خلاء قانونی و عدم برخورد با سوء استفاده کنندگان عامل بروز دریافت حقوق‌های نجومی برخی افراد می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دریافت حقوق‌های نجومی ظلم اقتصادی به جامعه است خاطر نشان کرد: دریافت حقوق‌های نجومی ظلم اقتصادی به جامعه است که برای جلوگیری از بروز این نوع ظلم‌ها باید قانون مانع از دریافت حقوق‌های نجومی تدوین و تصویب شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همه مردم ایران و دلسوزان نظام معتقدند نباید یک مورد ظلم اقتصادی در جامعه باشد، گفت: نظام اسلامی تاکیدات بسیاری در مورد عدالت اقتصادی دارند و رهبری هم بارها اعلام کردند که ن باید در زمینه عدالت اقتصادی سوءاستفاده‌ای صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات‌های ترویستی در اروپا و به ویژه فرانسه تصریح کردند: مشکلاتی که در اروپا ایجاد شده به این خاطر است که سران اتحادیه اروپا برای از بین بردن جامعه اسلامی و خط مقاومت اسلامی گروهک‌های تروریستی و داعش را درست کردند و متوجه نبودند که در جامعه اسلامی، تروریسم دولتی ایجاد می‌کنند و اکنون همین تروریست‌ها گریبان آنها را گرفته است، در حالی که سال‌ها مسئولان ما این مسئله را گوشزد کرده بودند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه همه نوع عملیات تروریستی را محکوم می‌کنیم، فرمودند: این اتفاقات باید برای سیاستمداران اروپایی عبرت تاریخی باشد تا خود و جامعه خود را دچار این مشکلات نکنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه فرمودند: آنان دارای عدم بینش و سواد سیاسی هستند و این حرف‌ها را متوجه نمی‌شوند بلکه به دنبال تامین منافع صهیونیست بین‌الملل هستند، بنابراین به سران استکبار اعلام می‌کنیم تولید و حمایت از تروریست به سود هیچ کس نیست و هرکس چاهی برای کسی ایجاد کند مشکل برای خودش ایجاد شده است.

خطیب جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان فرمودند: شورای نگهبان  با تلاش‌ هایی که در طول انقلاب اسلامی کرده در راستای عدالت، صیانت و نظام اسلامی است که همگان باید از آن حمایت کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه استکبار جهانی بدنبال تخریب و نابود کردن شورای نگهبان است تصریح کردند: آمریکا، رژیم اشغال‌گر قدس و عربستان  درصدد تخریب کردن کردن این نهاد مهم و با ارزش نظام اسلامی ایران هستند چراکه می‌دانند شورای نگهبان  حافظ نظام و صیانت از قانون الهی  و قوانین مصوبه می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com