News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ضرورت صنعت دارویی دریایی در استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد هفته ملی مهارت استان بوشهر با بیان اینکه خداوند چندجا در قرآن در رابطه با آموزش فنی و حرفه ای صحبت کرده است، آموزش را رکن پیشرفت و توسعه دانسته و فرمودند: بدون مهارت، علم و دانش، هیچکس رشد نمی کند و هیچ جامعه ای نمی تواند پیشرفت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: جوامع هر مقداری که رو به جلو حرکت می کنند نیازمندی های آنها به صنعت بیشتر می شود به همین خاطر حوزه آموزش فنی و حرفه ای اهمیت بیشتری پیدا می کند.

گفتمان آموزش فنی و حرفه ای در استان نهادینه شود

ایشان در ادامه اظهار داشتند: استان بوشهر با وجود صنایع مختلف، در آینده نه چندان دور یک استان کاملاً صنعتی و فنی، و حوزه آموزش فنی و حرفه ای نیز در حوزه های کارگری و فنی و مهندسی فوق العاده مهم خواهد شد.khabar300495 1

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر گفتمان سازی و غالب کردن گفتمان آموزش فنی و حرفه ای در جامعه، تصریح نمودند: توسعه گفتمان آموزش فنی و حرفه ای در تمامی جغرافیای استان و در اشکال مختلف باید نهادینه شود.

بر روی آموزش های کوتاه مدت، پردرآمد و مورد نیاز استان کار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از بیانات خود، اظهار داشتند: در کمیته امداد و بهزیستی زنان بی سرپرست و خانواده های مستمند بسیاری وجود دارد به همین خاطر اینها باید آموزش های لازم را ببینند که به تولید محصول و ثروت برسند و از زیر حمایت این نهادها خارج شوند.

ایشان ادامه دادند: لازم است که در کمیته امداد، بهزیستی و فنی و حرفه ای بر روی آموزش های کوتاه مدت، پردرآمد و مورد نیاز استان کار دقیق صورت گیرد و مهارت و مدیریت بازاریابی به جامعه تحت پوشش آنها آموزش داده شود.

ضرورت صنعت دارویی دریایی در استان بوشهر

حضرت آیت الله صفایی بوشهری مهم ترین بخش در اقتصاد جهان را اقتصاد کرانه ای عنوان نموده و افزودند: جغرافیای اقتصاد کرانه ای، بالاترین درآمد زایی و تولید ناخالص ملی را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صنعت دارویی دریایی را بسیار پردرآمد عنوان نموده و تأکید نمودند: بر روی صنعت دارویی دریایی و تولید مواد دارویی دریایی خیلی کار کنید.

با وجود کمبود آب، باید به سمت کشت گیاهان شوری پسند رویم

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشتند: در حوزه کشاورزی و شیلات باید جهاد کشاورزی و اداره شیلات هماهنگ با فنی و حرفه ای، زمینه های توسعه را شناسایی کنند و از آن طرف از فنی و حرفه ای تقاضای ایجاد مهارت در منابع انسانی داشته باشند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت کشاورزی استان و کمبود آب مورد نیاز این بخش، افزودند: با وجود کمبود آب در استان، باید به سمت کشت گیاهان شوری پسند در استان برویم و این نیازمند آموزش است.

علاوه بر آموزش مهارت، وجدان کاری هم آموزش داده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره پیوست فرهنگی در عرصه آموزش فنی و حرفه ای، تصریح نمودند: اگر پیوست فرهنگی فنی و حرفه ای، ارزش اشتغال و کار، پول حلال و مجاهدت در عرصه کار به منابع انسانی آموزش داده نشود باعث بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه جسم انسان توسط روح انسان مدیریت می شود، تأکید نمودند: علاوه بر آموزش مهارت در فنی و حرفه ای، وجدان کاری هم به منابع انسانی آموزش داده شود.

khabar300495 1

khabar300495 3

khabar300495 4

khabar300495 6

khabar300495 5

khabar300495 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com