News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

موازین دینی در تمام لایه‌های جامعه مراعات شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله فرهنگ اظهار داشتند: فرهنگ اصل و اساس نظام ماست و با اسلامی زندگی کنیم و موازین دینی در تمام لایه‌های جامعه مراعات شود لذا به تمام مسئولان سفارش می‌کنم نسبت به این مهم جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) و پایان دهه کرامت تصریح کردند: امام کاظم (ع) در حدیثی فرمودند پدرم امام صادق به من سفارش کرد که فردی که دانشمند خاندان پیامبر است در نسل تو قرار دارد و ای کاش من او را می‌دیدم و او هم نام امیرالمومنین (ع) است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به حدیثی از حضرت محمد (ص) بیان کردند: حضرت محمد فرمودند پاره تنم در آینده در خراسان به خاک سپرده می‌شود و هیچ گرفتار و گناهکاری به زیارتش نمی‌رود مگر اینکه خداوند از او رفع گرفتاری کرده و گناه او را ببخشد.

آیت الله صفایی بوشهری با قدردانی از ستاد جشن زیر سایه خورشید در استان بوشهر فرمودند: استان بوشهر همواره در برگزاری مراسم جشن زیر سایه خورشید استان پیشتازی است و این نشان از دیانت و ولایتمداری استان بوشهر دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی فرمودند: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم سرزمین‌های اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی و مزدوران متحد آن را گرامی می‌داریم.

ایشان23 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و یاد و خاطره شهدا و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

آیت الله صفایی بوشهری از تمامی نهادهای فرهنگی و انقلابی که در دهه کرامت در استان بوشهر تلاش کردند قدردانی کرد.

امام جمعه بوشهر در خطبه اول نماز جمعه هم کتمان صرف، مدارا کردن با مردم و صبور بودن را از ویژگی‌های انسان مومن ذکر کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com