News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حرکت هجرتی خادم رضوی برای گسترش دین اسلام است + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، خادمان رضوی نهمین کاروان جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» بیست و سوم مردادماه، با حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار، میلاد عرشی و آسمان حضرت ثامن الحجج (ع) را تبریک گفته و اظهار داشتند: یکی از کارهایی را که شما خدام بارگاه امام هشتم انجام می دهید، ارائه و ترویج آموزه های فرهنگ رضوی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به تشریح آثار زیارت حرم امام رضا (ع) پرداخته و در ادامه خاطرنشان کردند: کسی که امام رضا (ع) را قبول دارد، کل اسلام را قبول دارد، زیرا ولایت حضرت ثامن الحجج (ع) میزان و سلامت ایمان و قبول واقعیت دین اسلام است.

ایشان با بیان اینکه سفر حضرت رضا (ع) از مدینه به مرو، موجب تشکیل و تکمیل تر شدن اسلام گردید، بیان کردند: حرکت جهادی و هجرتی شما خدام و سفیران مکتب و بارگاه خورشید خراسان نیز یک حرکتی در راستای ارائه و اشاعه شعاع فرهنگ رضوی و گسترش دین اسلام در ایران و جهان اسلام است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه این استان در راستای اهداف و منویات رهبری گام بر می دارد، اظهار داشتند: استان بوشهر یک استان شیفته خدمت به بارگاه امام هشتم شیعیان بوده است و همچنان که شاهد آن هستید که این استان در سال گذشته، مقام برتر جهانی را در بخش برگزاری «جشن زیر سایه خورشید» کسب کرد.

یادآور می‌شود، در پایان خدام نهمین کاروان جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» لوح کتیبه اهدایی آستان قدس رضوی را به آیت الله صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر اعطا کردند.

khabar230595_10.JPG

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com