News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

تضعیف نیروهای مسلح، آب در آسیاب دشمن ریختن است


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه در بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند: آرمان بزرگ انقلاب اسلامی تشکیل تمدن نوین اسلامی با حرکتی جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: تمدن اسلامی یعنی بصیرت و تشکیل سامانه جامع کشور بر اساس آموزه های دین اسلام و دارای شاخصه های پیشرفت باشد.nmaz-jomeh210395_2263.JPG

لازمه تشکیل تمدن نوین اسلامی، حرکتی جهادی و انقلابی است

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هنوز با شاخصه های تمدن اسلامی فاصله داریم عنوان کردند: لازمه این کار حرکت پرشتاب انقلابی و جهادی است و بدون این کار نمی توان به شاخصه ها دست یافت.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به دیگر فراز رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه سپاه سنگر مستحکم انقلاب و عنصر و شاخص دفاع از از امنتی داخلی و خارجی است بیان داشتند: آن جمله امام(ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، یک واقعیت است، به همین جهت باید نیروهای مسلح مورد حمایت قرار گیرند.

امام جمعه بوشهر فرمودند: کسانی که می گویند نیروهای مسلح از جمله سپاه و بسیج نباید از حیث اعتبارات و مسائل مالی مورد حمایت قرار گیرند قطعاً در اشتباه هستند و راه بی هدف را طی می کنند؛ سپاه و بسیج حافظان ایران و اسلام هستند و باید تقویت شوند، و تضعیف آنها حرام است.

ایشان بیان داشتند: باید مدام بر توانمندی نیروهای مسلح افزود شود و به تمامی ابزار و تجهیزات مدرن نظامی مسلح شوند؛ این توقف جهانی استکبار بخاطر اقتدار دفاعی و نظامی ممکلت است، این توانمندی نظامی است که باعث شده دشمنان به ایران حمله نکنند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کردند: آیا باید سامانه و ساختار دفاعی و نظامی خود را برای رسیدن به اقتصاد تعطیل کنیم؟! قطعاً انجام چنین کاری حمله نظامی دشمن را در پی دارد و دشمن تمامی سامانه ها را دست خواهد گرفت؛ عزت کشور در جهاد است مگر می شود جهاد را تعطیل کرد؟

تضعیف نیروهای مسلح، آب در آسیاب دشمن ریختن است

نماینده مقام معظم رهبری در استان افزودند: چرا برخی از مسئولان مملکت دانسته یا نداسته در جایی هستند که مصلحت نظام را بخواهند تشخیص دهند، این گونه باید سخن بگویند؛ آیا مصلحت نظام در تضعیف نیروهای مسلح همچون سپاه و بسیج است؟!

وی ادامه داد: کسانی که می خواهند نیروهای مسلح را تضعیف کنند آب در آسیاب دشمن می ریزند؛ مصلحت نظام آن چیزی است که مقام معظم رهبری بیان می کند.

هشدار به مسئولان

آیت الله صفایی بوشهری در هشدار با مسئولان تاکید کردند: اگر به دنبال مذاکره با آمریکا هستید در غیر آن چیزی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرد است، بدانند که این مردم جلوی شما خواهند ایستاد.

ایشان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com