News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حوزه علمیه پرچم‌دار پژوهش و تولید علم بوده است و باید در گسترش آن بیشتر تلاش کنیم

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، اولین جشنواره علامه حلی با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و حجت الاسلام حصاری، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور و جمعی از طلاب حوزه های علمیه استان بوشهر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشتند: پژوهش محصول تلاش یک پژوهشگر است و اگر پژوهش نباشد علم و تحصیل نیز نیست.

ایشان افزودند: هر تحقیقی پژوهش نیست و قوام، تولید و ارتقاء سطح علم رابطه مستقیم با پژوهش علمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کردند: پژوهش ریشه تنومند علم است و اکنون اگر شاهد رشد در حوزه معارف و علوم دینی هستیم مرهون تلاش پژوهشگران است246058IMG_3819.JPG.

امام جمعه بوشهرعنوان کردند: امروز جهان به سمت توسعه علم و فن‌آوری می‌رود در شرایط کنونی قدرت در دست کسانی است که مولد علم در جهان باشند.

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: ما شاهد تهاجم‌های بسیاری در موازین اسلامی هستیم و دانشمندان حوزوی ما باید با دفاع، ارایه معارف اصیل و تولید علم کنند چون اگر تولید نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد.

ایشان افزودند: حوزه علمیه پرچم‌دار پژوهش و تولید علم بوده است و باید در گسترش آن بیشتر تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کردند: زمان‌گذاری تحصیلی در حوزه علمیه در جهان بی‌نظیر است و دانشجویان حوزه زمان زیادی را به تحصیل اختصاص می دهند.

آیت الله صفایی بوشهری در خصوص اخلاق در پژوهش فرمودند: اخلاق در بحث پژوهش بسیار مورد تاکید است چرا که هر فرد در انجام پژوهش تمام زندگی خود را صرف می کنند و استفاده بدون منبع از پژوهش ها دور از اخلاق است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کردند: برگزاری اینچنین جشنواره‌هایی در استان بوشهر موجب رسیدن بوشهر در جایگاه در خور شان در علم خواهد رسید.

ایشان با بیان اینکه ۲۴ حوزه خواهران و برادران در استان وجود دارد عنوان کردند: با کمک طلاب تلاش می کنیم که به قطب حوزوی جنوب کشور تبدیل شویم.

250212IMG_3870.JPG

246058IMG_3819.JPG

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com