News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

در تالیف کتاب‌های درسی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تجدید نظر شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز مراسم آغاز سال تحصیلی 96-95 مدارس استان بوشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیرکل دفتر تألیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مسئولین استانی در هنرستان دخترانه رازی شهر بوشهر برگزار گردید.khabar30795_12.JPG

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این آیین با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشتند: رشادت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و نقش رزمندگان اسلام در اقتدار و عزت ایران اسلامی هیچگاه فراموش نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه دوره جوانی مهم‌ترین و بهترین دوره زندگی هر انسان است، تصریح کردند: دوره جوانی آغاز معماری شخصیتی یک انسان است که باید از این دوران حداکثر بهره‌وری برای رشد و کمال شود.

ایشان با بیان اینکه دوره جوانی زمان معماری شخصیتی انسان‌ها است، گفتند: جوانان باید در این دوران با بهره گرفتن از بزرگان در عرصه علم و فناوری و امور دانش بنیان بر اساس آموزه‌های دینی، شخصیت خود را معماری و راه سعادت و کمال را طی کنند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه نظم نوین جهانی در افق 20 ساله طراحی شده، افزودند: بر اساس این برنامه می‌طلبد با تلاش و کوشش در عرصه تولید علم به خودکفایی و مرجعیت علمی برسند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که باید با تلاش و کوشش، جوانان به مرجعیت علمی در عرصه‌های علم و فناوری دست یابند، گفتند: جوانان که امیدهای جامعه و مدیران آینده این سرزمین هستند باید در راستای علم‌آموزی بر اساس آموزه‌های دینی تلاش کنند.

ایشان با بیان اینکه آینده کشور به توانمندی جوانان وابسته است، تصریح کردند: جوانان باید با بهره گرفتن از تجربیات بزرگان و اندیشه‌ورزی به مطالبات خود دست یابند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر انس با خدا و قرآن مجید، افزودند: انس با خدا و معنویت، راه سعادت را برای انسان هموار می‌کند که در این راستا توجه به اخلاق اسلامی، انس با کلام وحی و تلاش باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم کتاب‌های درسی در برنامه آموزشی، گفتند: با توجه به نقش مهم کتاب‌های درسی در برنامه‌ آموزشی دانش‌آموزان، لازم است بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در تالیف کتاب‌های درسی تجدید نظر شود.

ایشان با قدردانی از تلاش‌های استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش و معلمان و فرهنگیان استان بوشهر در فراهم کردن امکانات لازم برای آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید، افزودند: مدیران و معلمان مدارس باید در راستای ارتقاء توانمندی علمی و آموزشی دانش‌آموزان تلاش روزافزون داشته باشند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جوانان استان بوشهر مستعد و فرهیخته هستند، خاطر نشان کردند: جوانان استان بوشهر گنج استعداد هستند که انشالله باید به درجه‌ای از توانمندی علمی دست یابند تا در کنکور سراسری به رتبه‌های تک رقمی برسند و نقش خود را در توسعه و پیشرفت استان بیشتر نشان دهند.

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com