News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

استاندارد در شرایط کنونی جهان یک ضرورت است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، مسئولین و کارکنان اداره کل استاندارد استان بوشهر به مناسبت هفته استاندارد با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار با بیان اینکه استاندارد یک اصل مسلّم جهان خلقت است، فرمودند: جهان خلقت تابلو عظیم استاندارد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: جهان خلقت با این استاندارد، برای کسانی که خردمند و اهل فهم و شعور هستند، آیه و طریق معرفت به خداست.

ایشان با بیان اینکه یکی از بحران های زندگی بشر، تخریب استاندارد نظام آفرینش توسط انسان است، تأکید نمودند: در اجزاء زندگی نیز همانند کلان آفرینش باید استاندارد مراعت شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: متأسفانه همواره برخی انسان ها با جهالت و اندیشه سودجویانه به دنبال این بوده‌اند که شیء ای با کیفیت ضعیف تولید و با قیمت بالا به فروش برساند یا با عدم دانش و مدیریت لازم برای انجام کار روبرو بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: محصول بدون استانداردهای لازم، جامعه را دچار آسیب های فوق العاده جدی می کند.

ایشان در ادامه افزودند: هر چه ما به پیش می رویم نیاز به استاندارد بیشتر می شود چون زندگی مدرنیته خود دچار آسیب است و ایجاد آسیب می کند و اگر استاندارد نباشد، این آسیب مضاعف می شود.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استاندارد در شرایط کنونی جهان یک ضرورت است، با اشاره به حوزه استاندارد در استان بوشهر، اظهار داشتند: اداره استاندارد در استان بوشهر موفق بوده و کارها به شکل خیلی خوب پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: هر مقدار که نظارت اداره استاندارد بیشتر و استانداردها نیز در کار و کالا بیشتر رعایت شود به همین مقدار به سود مردم است و بیشتر خوشحال و راضی خواهند بود.

ایشان در پایان با بیان اینکه بخش عظیمی از اقتصاد مقاومتی، مراعات حوزه استاندارد است، تصریح نمودند: استاندارد در هندسه مدیریت استانی و شهری در همه لایه ها از جمله برنامه ریزی، مدیریت، نظارت، بازتولید، کار و کالا باید مراعات شود.

1 1

1 2

1 3

1 4

1 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com