News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ورزش بوکس در استان بوشهر باید مورد حمایت قرار گیرد + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز جمعی از ورزشکاران رشته بوکس استان بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست اظهار داشتند: ورزش بوکس یه ورزش قدرتی در عین فنی بودن، جذاب، تماشاگر پسند و جوان پسند است.khabar70995 1

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تاریخ تأسیس بین المللی ورزش بوکس به دوران آغاز المپیک در آتن بر می گردد، فرمودند: ورزش بوکس یکی از ورزش هایی است که در تمدن باستان ایران و جهان حضور داشته و پیشینه و تاریخی خیلی کهن دارد.

ایشان با بیان اینکه مردم به خاطر پیشنیه ورزش بوکس به آن علاقمند هستند، افزودند: خیلی از شخصیت های بزرگ ورزش بوکس در جهان نقش تعیین کننده در جذب مخاطب و تماشاگر داشته اند و گاهی نیز دارای ایده های ویژه ای بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تاریخ ورزش بوکس در ایران پیشینه کهن دارد، تصریح نمودند: بوکس ایران در منطقه و آسیا همیشه به عنوان یک قدرت مطرح بوده و همواره دارای چهره های خیلی قوی و خوب بوده است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر بخاطر فیزیک بدنی مردم، همیشه در سبک وزن در کشور مطرح بوده، اظهار داشتند: استان بوشهر می تواند با یک برنامه ریزی قوی و فنی تا رده های برتر بوکس کشور پیش رود.

ایشان در ادامه تأکید نمودند: جوانان استان بوشهر می توانند با داشتن امکانات و زیرساخت های، ارتقاء دانش فنی مربیان و حمایت های لازم، به نتایج بسیار خوبی در ورزش بوکس دست پیدا کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفتند: وظیفه هیئت بوکس، نظارت و مدیریت است نه تیم داری به همین خاطر تمام بودجه هیئت که باید صرف امور مدیریتی شود صرف کارهای مربوط به تیم داری می شود و این وظیفه باشگاه هاست.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه متأسفانه ورزش بوکس در استان بوشهر از حمایت لازم برخوردار نیست، تأکید نمودند: ورزش بوکس در استان بوشهر باید مورد حمایت قرار گیرد و دارای اسپانسر باشد تا جایگاه خود را در استان و کشور پیدا کند.

ایشان در پایان برگزاری مسابقات سطح بالا در پیشرفت یک رشته ورزشی را بسیار مهم دانسته و افزودند: برگزاری مسابقات رده های مختلف سنی در سطح ملی در استان می تواند نگاه ها به بوکسبوشهر را تغییر دهد و این با یک برنامه ریزی دقیق قابل انجام است.

khabar70995 1

khabar70995 1

khabar70995 1

khabar70995 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com