News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

آمریکا کشوری حریم‌شکن است و حرمت کسی را نگه نمی‌دارد/تنها راه پیشرفت نظام ما اتکال به خدا و استفاده از منابع انسانی داخلی است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر، با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول در مراقبت از اعمال این ماه اظهارداشتند: شرک، دروغ ، غیبت و تهمت بر مرد مومن و زن مومن موجب حبط اعمال انسان می شود.

ایشان افزودند: ثواب اشک ریختن در دو ماه عزاداری امام حسین (ع) باید حفظ و مراقبت شود.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه‌های دوم نمازجمعه این هفته بوشهر اظهارداشتند: مجلس سنای آمریکا بار دیگر تحریم‌های خود را علیه ایران به اتفاق آرا رآی دادند.namazjome

ایشان افزودند: بدعهدی، خیانت و جنایت های آمریکا برای همه روشن شد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  آمریکا بدعهد، جانی و خائن و کانون شرارت است، تصریح کردند: آمریکا کشوری حریم‌شکن است و حرمت کسی را نگه نمی‌دارد و پی مذاکره نیز با عدالت رفتار نمی‌کند.

ایشان با اشاره به اینکه احتمالا اوباما رئیس جمهور آمریکا طرح سنا را امضا می‌کند و تحریم‌ها ۱۰ سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کردند: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد آمریکایی‌ها به خوبی ثابت شد.

امام جمعه بوشهر تصریح کردند: تنها راه پیشرفت نظام ما اتکال به خدا و استفاده از منابع انسانی درون و اقتصاد مقاومتی است.

ایشان با بیان اینکه اقتصاد ایران درونگراست، خاطرنشان کردند: اقتصاد ایران را باید با برنامه‌های دانش بنیان و فناوری استحکام بخشید و به شکوفایی برسانند.

ایت الله صفایی بوشهری با اشاره به 13آذر روز جهانی معلولان یادآور شدند: معلولان عزیز نیازمند این هستند که در عرصه های اشتغال و ازدواج و تحصیلات حمایت شوند و آنها را یاری کرد.

امام جمعه بوشهر با تبریک روز دانشجو در 16آذر اظهارداشتند: ما به دانشجوی تراز انقلاب اسلامی نیاز داریم، دانشجویی که محقق، پژوهشگر، جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف باشد.

آیت الله صفایی بوشهری از برپاکنندگان موکب های عزاداران حسینی در ایران و عراق و تلاش ها و خدمات سپاه، بسیج ، نیروی انتظامی، ستاد عتبات عالیات و اوقاف در پیاده روی اربعین تشکر و قدردانی کردند.

امام جمعه بوشهر همچنین از حسینیه ها، مساجد و هیئت های مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که توانستند فضای معنوی و شور حسینی بوجود اورند تشکر و قدردانی کردند.

ایشان همچنین با گرامیداشت روز نیروی دریایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی افزودند: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است که تحکیم کننده نیروهای مسلح ایران هستند.

آیت الله صفایی بوشهری با تسلیت سالروز شهادت حجت الاسلام عاشوری از روحانیون مبارز استان بوشهر خاطرنشان کردند: تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر احیاء تاریخ و تجلیل از بزرگ مردان علم و مجاهدت است.  

امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری اظهارداشتند: برگزاری جشنواره علامه بلادی در استان بوشهر، منشأ خدمات بسیار ارزنده ، بوده است

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com