News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 شهر بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح سه شنبه (16 آذر ماه) از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 شهر بوشهر بازدید نمودند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر پس از این بازدید و در جمع کارآموزان و مسئولین فنی و حرفه ای، با اشاره به اینکه نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در عرصه اشتغالزایی بی بدیل است، اظهار داشتند: با توجه به وجود صنایع نفت و گاز و نیروگاه اتمی در استان بوشهر اهمیت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی نیروی انسانی دو چندان است.khabar00160995 7

نماینده ولی فقیه دراستان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه‌های مختلف کشاورزی، شیلات، انرژیِ هسته‌ای ، عرصه‌های مختلف خدمات، دریانوردی، تجارت و بازرگانی دارای ظرفیت بالایی است، تاکید کردند: با توجه به اینکه فرهنگ مهارت افزایی در استان بر اساس تجربه بوده و به شکل آموزش حرفه‌ای نبوده است لذا توسعه مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای ،استاندارد بودن و کارآمد بودن آن در عرصه‌های آموزش حرفه‌ای مورد نیاز با شرایط استان بسیار مهم است.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر استانی صنعتی و فنی است، گفتند: فضای حاکم بر کسب و کار در استان بوشهر پشت میز نشینی نیست کار مساوی با تلاش میدانی است.

ایشان با تاکید بر توجه به فرهنگ مهارت آموزی از دوران کودکی، خاطر نشان کردند: با توجه به ظرفیت اشتغال‌‌زایی استان بوشهر از دوران کودکی، به ویژه دوران نوجوانی و جوانی باید مهارت آموزی برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی شود و برای مهارت افزایی با رویکرد مهارت‌های دانش بنیان متناسب با نیازهای امروز و آینده استان،افراد برای تسهیل فرایند توسعه تربیت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کردند: باید در استان بوشهر در فضای توسعه اقتصادی و پیشرفت، سرآمد باشیم به این صورت که در ابتدا، ظرفیت‌های استان را شناسایی کنیم.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر برنامه ریزی تولید منابع انسانی کارآمد، گفتند: متناسب با اقلیم استان و در حوزه کسب مهارت نیز فرهنگ سازی صورت پذیرد چرا که اکنون مراجعه به آموزش‌های فنی وحرفه‌ای در زمانی که فرد در بحران قرار می‌گیرد برای کسب مهارت به مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای مراجعه می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: افراد متناسب با شغل‌های موجود در استان که در آینده نیز به وجود می‌آید باید نیروهای مورد نیاز آن شغل تربیت شوند.

ایشان بیان داشتند: جوانان استان بوشهر با فراگیری آموزش‌های مهارتی در حوزه نفت و گاز ضمن تواتمندی ظرفیت‌های اشتغال صنایع استان را پوشش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آموزش‌ها تا جایی باید پیش برود که نیروی فاقد مهارت در استان وجود نداشته باشد، اظهار داشتند: توانمندسازی جوانان توسعه اقتصادی و شکوفایی استان بوشهر را به همراه دارد.

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com