News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

درمان اقتصاد وابسته به برجام نیست+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری شامگاه دوشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد، فرمودند: تمدن اسلامی و میل به آن خاستگاه دین اسلام و انقلاب اسلامی است و در مسیر تحقق خود به اموری نیازمند است که مهمترین آنها عبارت از پیشرفت فوق روز، علم و دانش است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزودند: تولید منابع انسانی کارآمد و جهادگر، تدوین برنامه جامع دانش بنیان فرهنگی و انقلابی جهت دستیابی و مدیریت آن در این هندسه که دارای اضلاع سه گانه است، ضروری است.

khabar290995_12.JPG

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه درمان اقتصاد وابسته به برجام نیست، فرمودند: یکی از مشکلات اقتصادی ما این است که انسان های قوی و با نگاه الهی برای کشور برنامه ریزی نکردند.

ایشان با اشاره به اینکه باید در نظام آینده علمی جهان خودکفا باشیم اظهار داشتند: جهان دچار چالش جدی در علوم انسانی شده و جوانان آمریکای لاتین و دیگر جوانان اروپایی درگیر بحران هویتی هستند و به همین دلیل دچار رفتارهای هنجارشکنانه و خودکشی دسته جمعی می شوند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کردند: علوم انسانی در جهان غرب، علوم انسانی نیست بلکه علوم مرگ فضائل انسانی است و محصول آن تئوریسین های مرگ کشورهای انقلابی است، تولید افرادی که طراحان از بین بردن جمعیت های آزادی بخش از جمله لبان و غزه است.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کردند: ما باید علوم انسانی را نجات دهیم  و راهکار نجات آن بازگشت به دین و عبودیت الهی است، انسان در این نگاه دارای دید فرادنیایی و  کرامت انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه انسان بدون خدا یعنی بردگی مدرن، فرمودند: ما باید به تولید علوم مبانی انسانی برگرفته از قرآن، سنت و عقلانیت دینی بپردازیم و فضای جهانی را به ایران معطوف کنیم.

ایشان بیان داشتند: به برکت مقام معظم رهبری بحث تولید دانش بنیان، جهاد علمی، حمایت از مراکز و پارک های علم و فناوری، تبدیل علم به ثروت و تجارت از جمله فعالیت هایی است که در حال انجام است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه درمان اقتصاد وابسته به برجام نیست، اظهار داشتند: یکی از مشکلات اقتصادی ما این است که انسان های قوی و با نگاه الهی برای کشور برنامه ریزی نکردند.

امام جمعه بوشهر تأکید کردند: ما هنوز گرفتار تعریف وحدت حوزه و دانشگاه هستیم، مقام معظم رهبری این تعریف را بیان کردند و ما دیگر نباید معطل این معنی باشیم.

khabar290995_12.JPG

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجارا کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com