News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مراسم بزرگداشت حماسه 22 دی، سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح روز چهارشنبه (22 دی ماه)مراسم بزرگداشت حماسه 22 دی، سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس،  با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولان،  و مردم ولایتمدار استان بوشهر در مصلی جمعه برگزار گردید   

 آیت‌الله صفایی بوشهری در این مراسم اظهار داشتند: حماسه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی به دست سرداران و بزرگمردان اسلام و ایران تمام تفکرات خام‌اندیشان سیاسی جهان را بر هم ریخت.khabar22441095 12

ایشان افزودند: بعد از مذاکرات برجام و توافق‌های صورت گرفته بسیاری از خام‌اندیشان سیاسی این‌گونه فکر کردند که ایران اسلامی در موقعیتی است که می‌توان نهایت عملیات تضعیف را علیه ایران عملی کرد.

امام جمعه بوشهر عنوان کردند: در همین راستا به همه نیروهای طراح در جهان دستور عملیات تضعیف نظام جمهوری اسلامی صادر شد.

آیت الله صفایی بوشهری فرمودند: به همین دلیل همه کشورهای وابسته و مجامع بین‌المللی این پروژه تضعیف ایران در پسابرجام را در دستور کار خود قرار دادند و برخی کشورهای مرتجع منطقه نیز به فکر بازگرداندن درخواست‌های قدیمی خود افتادند.

ایشان عنوان کردند: تهاجم‌های نظامی به عراق، سوریه و یمن افزایش یافت و در مجامع نرم سیاسی محکومیت‌ها و فشارهای تحریمی شدت گرفت.

ایشان بیان کردند: در این شرایط که دشمن می‌خواست در پسا برجام به ایران ضربه بزند با تدبیر خداوند و رهبری، تفنگ‌داران آمریکایی پس از عبور از خط مرزی توسط نیروی دریایی سپاه دستگیر و تمام پروژه‌های تضعیف دشمن در پسابرجام با شکست روبرو و قدرت ایران دو چندان شد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان این‌ که تدبیر خدا بالاتر از همه تدبیرها است فرمودند: ایران اسلامی از  هیچ قدرتی هراس نداردو حماسه نیروی دریایی سپاه پروژه تضعیف را به پروژه تقویت بین المللی ایران تغییر داد و از آن به بعد روند تقویت نظام روز افزون و امروز ایران اسلامی در نهایت اقتدار قرار دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان این‌که حماسه 22 دی سال 94 نیروی دریایی سپاه، برگ زرینی برای تاریخ جهان و اسلام بود فرمودند: ایران چون به خدا متصل است خود ابرقدرت است و هیچ ابرقدرت دیگری را به رسمیت نمی‌شناسد.

khabar221095_8.JPG

براي مشاهده و دريافت کامل گزارش تصويري اينجا را کليک نماييد

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com