News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سند جامع فرهنگ عمومی استان بوشهر تدوین و به‌روزرسانی شود

به گزارش روابط عمومی دفتر نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشتند: آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی قبل  و بعداز انقلاب اسلامی کوشش‌هایی در مسیر تحقق منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این استان از دیرباز به عنوان یک استان فرهنگی در فضای ملی و فراملی شناخته شده است افزودند:استان بوشهر از دیر باز به عنوان یک استان فرهنگی با قدرت تاثیر بالا در فضای ملی و فراملی ،تلقی می‌شده است و افق فرهنگ ملی از بوشهر به استان‌های همجوار و فرهنگ اسلامی از بوشهر به کشور های همجوار مورد استقبال قرار داشته است.shora

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم این استان همواره با فرهنگ دینی مانوس بوده‌اند خاطر نشان کردند: استان بوشهر پیشینه درخشانی در عرصه فرهنگ دینی دارد که این پیشینه با ارزش تاریخی و فرهنگی با توجه به  تهاجم گسترده فرهنگی جهان استکبار وظیفه سنگینی برعهده اصحاب فرهنگی استان می‌گذارد.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر تدوین سندجامع فرهنگ عمومی استان بوشهر تصریح کردند: تدوین سند جامع فرهنگ عمومی  استان بوشهر حسب آمایش آسیب‌ها، فرصت‌ها و قوت فرهنگی منطقه‌ای تدوین و به روزرسانی شود.


 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، به‌روز رسانی و فوق روزرسانی فرهنگ عمومی استان بوشهر را یک ضرورت دانستند و افزودند: برنامه ریزی جامع در زمینه فرهنگ عمومی برای تنظیم و به‌روز رسانی و فوق روزرسانی و تربیت منابع استانی و برنامه کارآمد متناسب با شرایط زمان از ضروریات یک مدیریت فرهنگی و نقشه آمایش است.


امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به تحقق تمدن اسلامی در ایران فرمودند: ما باید در راستای تحقق تمدن اسلامی در ایران ، سرزمین های اسلامی و سپس جهان، فرهنگ دینی تلاش وافر داشته باشیم.


آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر حمایت از قشر معلول، جانبازان  در عرصه‌های مختلف افزودند: حمایت از کسانی که دچار آسیب جسمی و  معلولیت هستند باید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و ورزشی مورد حمایت قرار بگیرند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تشویق قهرمانان پارالمپیک در استان بوشهر فرمودند: اشتغال ورزشکاران معلول و توجه به فضا سازی محیطی باید در دستور کار قرار بگیرد.


امام جمعه بوشهر با اشاره به راه‌اندازی مجتمع بزرگ توان بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان بوشهر افزودند: از این ظرفیت در راستای ورزش معلولان و جانبازان استفاده شود.


آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم بیان کردند: بهمن ماه بزرگی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علم و فناوری است که باید ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر جشن‌های این ایام با شکوه خاصی برگزار شود.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کردند: جامعه باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی جهادی عمل کند.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com