News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

هر 22 بهمن یک «نه» بزرگ به جهان استکبار و یک «بله» تاریخی به انقلاب است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر فرمودند: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت عظیم تاریخی در تحول و تحریر ساختار مدیریت جهان هم در عرصه فکری و فرهنگی و هم در عرصه رفتاری در تمامی ابعاد است.

انقلاب اسلامی ایران ساختار استکبار جهانی را در هم شکست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزودند: در گذشته اتحاد جماهیر شوروی در بلوک شرق و امریکا در بلوک غرب، تمامی کشورها را مدیریت می کردند اما انقلاب اسلامی ایران این ساختار استکبار جهانی را در هم شکست.

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از افق ایران طلوع کرد اما نور تابشش تمام جهان را فرا گرفت، اظهار داشتند: هنوز برخی به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی نبرده اند و آن را مانند سایر انقلابات و محدود در یک جغرافیای کوچک می دانند و این کاملاً فکر غلطی ست.khabar41095 2

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اقتدار پیش می رود و جهان استکبار رو به افول و ضعف هستند، افزودند: هر کشور، دولت و حزبی که به انقلاب اسلامی ایران متصل می شود در حقیقت متصل به منبع اسلام راستین می شود و اقتدار پیدا می کند.

بزرگداشت انقلاب در دهه فجر تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلاب است

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران طلوع خورشید مجدد نظام دینی در جهان است، تصریح نمودند: آن تاریکی و ظلمتی که جهان استکبار آفریده بود آرام آرام از بین می رود تا ان شاء الله آن خورشید کامل عالم وجود، حضرت مهدی آل محمد (عج) طلوع کند و با این انقلاب و رهبری امام راحل عظیم الشأن و هم اینک وجود مبارک مقام معظم رهبری که یک نعمت نه تنها برای ایران بلکه جهان بشریت است راه اعتلاء خود را با شتاب هر چه افزون طی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشتند: بزرگداشت انقلاب در دهه فجر نه تنها یک بزرگداشت و یادآوری خاطره، بلکه یک تجدید پیمان و بیعت مجدد با آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

دهه فجر، دهه پیمان بستن و بیعت با خون شهداست

حضرت آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دهه فجر، دهه پیمان بستن و بیعت با خون شهداست، افزودند: دهه فجر، بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و یک مدرسه ده روزه‌ی آموزش آموزه های انقلاب به نسل جدید و یک تذکر به نسل قدیم است.

ایشان افزودند: این بزرگداشت هم تجلیل از انقلاب و هم تعلیم آموزه ها، آرمان ها و ارزش های انقلاب و هم بیعت از ناحیه همه ما به آن اهدافی است که اسلام و انقلاب داشته و مبیّن آن امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دشمن بیکار ننشسته و با تمام توان، تهاجم نرم خود را ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه دادند: به همین جهت ما باید بر روی سه بُعد تجلیل و تکریم انقلاب، تعلیم آموزه های انقلاب و ایجاد روح بیعت مجدد به انقلاب و آرمان ها و ارزش ها در جامعه، کار کنیم.

ایشان ادامه دادند: جهان استکبار، پروژه تخریب انقلاب را از تخریب اندیشه ها شروع کرده اند به همین خاطر ضروری است که بر روی هر سه بُعد آن کار اساسی صورت گیرد.

حضرت آیت الله صفایی بوشهری ادامه دادند: دشمن و جهان استکبار بیکار ننشسته و با تمام توان، تهاجم نرم خود را ایجاد کرده که مردم از انقلاب ناراحت شوند و از مسئولین فاصله بگیرند، از آن طرف مشکلات را بزرگ جلوه دهند، فکر فرهنگی، انقلابی و اسلامی مردم را دچار بحران و وحدت جامعه را به هم بزنند و به هر شکل ممکن می خواهند این کار صورت بگیرد.

هر 22 بهمن یک «نه» بزرگ به جهان استکبار و یک «بله» تاریخی به انقلاب است

ایشان در پایان با بیان اینکه در 22 بهمن همه مردم وارد صحنه می شوند و با آرمان ها و ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می کنند، تأکید نمودند: دشمن بداند هر 22 بهمن یک «نه» بزرگ به جهان استکبار و یک «بله» تاریخی به انقلاب است.

khabar41095 2

khabar41095 3

khabar41095 1

khabar41095 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com