News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

ایران باید به عنوان مرکز ترمینال سیستم ارتباطات الکترونیک شناخته شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار مسئولین واحدهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر با اشاره به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: توسعه زیرساختی در عرصه سیستم های ارتباطی نوین در پیشرفت استان بوشهر تأثیر بسیار زیادی دارد.khabar2 111195 2

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان آینده جهان ارتباطات نوین و مدیریت الکترونیک است، تأکید نمود: باید در عرصه توسعه زیرساختی ابتدا همگام با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جهان و سپس با پیشرفت فوق روز، به مرجعیت در این عرصه دست پیدا کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر افزود: شتاب پیشرفت کشور در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار مناسب است ولی بخاطر اینکه دیر شروع کردیم مقداری از سطح توسعه در عرصه سیستم های آی تی (IT) عقب هستیم.

ایشان در ادامه اظهار داشت: باید به مرتبه‌ای از رشد در این عرصه دست پیدا کنیم که با تمام مخالفت هایی که در عرصه های مختلف با ما می شود، نتوانند ایران اسلامی را از سیستم هندسه آمار حذف کنند بلکه به عنوان مرکز ترمینال سیستم ارتباطات الکترونیک شناخته شود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: باید در عرصه های دانش این کار، تولید منابع انسانی کارآمد، ایجاد شرکت های دانش بنیان تولید سخت افزارها و نرم افزارهای حوزه الکترونیک و مدیریت کارآمد در عرصه آی‌تی (IT)، به مرجعیت منطقه ای سپس جهانی دست پیدا کنیم و این نیازمند یک جهاد و مدیریت فوق العاده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: اگر اینکار را نکنیم قطعاً سایر کشورها در این عرصه ورود پیدا می کنند و با مدیریت حوزه آی سی تی (ICT) در تمامی ارکان بر ما مسلط خواهند شد.

ایشان افزود: یکی از علوم و ارکان مهم توسعه، حوزه ای سی تی (ICT) است که باید در این رابطه اقدامات فوق العاده ای صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به حوزه فناوری اطلاعات در استان بوشهر، اظهار داشت: در استان بوشهر باید به شدت بر روی توسعه زیرساخت ها در این عرصه کار شود و سیستم ارتباطات مطمئن الکترونیک ایجاد و توسعه یابد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر در پایان تصریح نمود: فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه و کارآمد از سیستم ارتباطات الکترونیک و بکارگیری صحیح آن خیلی می تواند در درآمد زایی این سیستم نقش داشته باشد.

khabar2 111195 1

khabar2 111195 3

khabar2 111195 2

khabar2 111195 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com