News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

سقوط سیاسی آمریکا نزدیک و حتمی است

سقوط سیاسی آمریکا نزدیک و حتمی است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری امروز در آیین نماز جمعه شهر بوشهر اظهار داشتند: ولادت حضرت زینب(س) را خدمت همه مردم ایران اسلامی و خاصه استان بوشهر تبریک عرض می‌کنم.

ایشان افزودند: حضرت زینب(س) در عمر 57 ساله خود آثار بسیار حماسی از خود بر جا گذاشت که مهمترین بخش زندگی این بانوی فداکار بقا و زنده نگه‌داشتن حماسه کربلا بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کردند: ایشان الگوی بسیار مناسبی برای زنان مسلمان است که‌ از خانه رسالت و با علم و مکارم اخلاقی در دامان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) رشد کرد.nmaz-jomeh210395_20.JPG

ایشان ادامه دادند: اثرگذاری اجتماعی وی در مدینه، کوفه و شام هم‌چون خورشید پر فروغ هدایت و بصیرت مشخص است و به همین جهت بعد از شهادت حضرت امام حسین(ع) در کوفه و شام حماسه آفرید و پیام سرور و سالار شهیدان را به تمام جهانیان فریاد کشید.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کردند: هیچ‌گاه صفحه ذهنی مردم ایران این شکوه انقلاب که آمد و سلطه استکبار جهانی و دیکتاتوری شاه را از بین برد و استقلال و آزادی به این سرزمین ارزانی داشت فراموش نمی‌کند.

ایشان عنوان کرد: این انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی توسط فرزند عزیز اسلام حضرت امام(ره) به مردم ارزانی شد و همه ما افتخار می‌کنیم که پس از حضرت امام راحل، پرچم و بیرق انقلاب به دست مبارک حضرت امام خامنه ای سرپا نگه داشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: از همه مردم عزیز، گرانقدر و دارالحماسه استان بوشهر دعوت می کنم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت باشکوه داشته باشند و برگ زرینی به تاریخ انقلاب بیافزایند.

آیت الله صفایی بوشهری با گرامیداشت 19 بهمن عنوان کردند: در این روز، همافران نیروی هوایی در بهمن سال 57 با امام بیعت کردند و پس از آن در همه مقاطع از جمله دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی‌های نیروی هوایی ادامه داشته است.

ایشان با محکوم کردن اقدام جدید ریاست جمهوری امریکا در ممنوعیت ورود شهروندان 7 کشور از جمله ایران به خاک امریکا اظهار داشت: این اقدام ترامپ نشانه برجسته‌ای از پایمال کردن حقوق بشر و خارج از عرف بین‌الملل است.

آیت الله صفایی بوشهری درادامه بیانات خود فرمودند: این نوع برخورد دوگانه امریکا قابل تجزیه و تحلیل است که چگونه بخشی از کشورهای مسلمان را برای ورود به امریکا محدود می‌کند اما برای کشورهایی که اسناد تروریست بودن انها مانند عربستان مشخص است عکس‌العملی نشان نمی‌دهد که این وضعیت مشخص می کند که امریکا پشت پرده شرارت و حمایت از تروریست‌ها قرار دارد.

ایشان بیان کردند: البته از جلوه دیگری هم قابل بررسی است که امریکا، کشوری ضعیف می باشد که قادر به تامین امنیت داخلی خود نیست.

امام جمعه بوشهر گفت: کشور ایران اسلامی از ورود هیچ فردی از سایر کشورها به داخل ایران جلوگیری نمی کند که این نشان می‌دهد که حقوق بشر و اخلاق انسانی در ایران رعایت می‌شود و در بالاترین سطح برای برقراری امنیت داخلی خود است.

ایشان خطاب به هیات حاکمه در دولت آمریکا فرمودند: شما از یک کودک 5 ساله ایرانی که متولد امریکاست می‌ترسید و جلوی ورود این کودک را می‌گیرید که این برخورد شما نشان از ارتجاع سیاسی شما در معادلات جهانی دارد و مطمئن هستیم که به زودی مرگ و سقوط سیاسی شما نزدیک و حتمی است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: مردم ایران با تمام توان در مقابل تهدیدات دشمن می‌ایستند و اگر کوچکترین تهدیدی هم بخواهد توسط غرب به ایران وارد شود ضمن مهار، آن را تبدیل به یک فرصت برای شکوفایی انقلاب می‌کند.

ایشان با تبریک روز پرستار به جامعه پرستاری استان بوشهر، فرمودند: این قشر دارای مشکلات فراوان در ابعاد مختلف هستند که ضروری است مشکلات این بخش توسط مسئولان دیده و برای رفع آن گام‌های انقلابی برداشته شود.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com