News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تشکر و قدردانی آیت الله صفایی بوشهری از حضور حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن 95

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمد لله رب العالمین و صلّی الله علی محمد و آله الطاهرین سیّما بقیه الله فی الأرضین»

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به حضرت بقیه الله الأعظم «روحی فداه» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و تمامی مردم ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر تبریک می گویم.

صمیمانه از حضور حماسی مردم عزیز و گرانقدر سراسر استان بوشهر در تمامی شهرها و روستاها به ویژه نسل جوان تشکر و قدردانی می نمایم. این حضور پرمعنا برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ تابناک این استان افزون نمود.

این حضور حماسی نشان از بصیرت، ولایتمداری، وفاداری به آرمان ها و ارزش های انقلاب و استکبار ستیزی آن مردم عزیز دارد.

این حضور گواهی روشن بر شعور بالای این مردم گرانقدر در تمامی امور به ویژه مسائل حساس و سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

این راهپیمایی باشکوه دارای پیامی رسا و گویا برای جهانیان به ویژه رئیس جمهور امریکا است که مردم انقلابی ایران با ایمان و اقتدار و با وحدت در سایه ولایت در مقابل تمامی توطئه های بیگانگان چون کوه ایستاده اند و از نظام خود در برابر انواع تهدیدهای نظامی و غیرنظامی دفاع می کنند.

در پایان بار دیگر از حضور باشکوه مردم استان عزیز بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن و برگزار کنندگان آن به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه های خبری، نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج تقدیر می نمایم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گرامی می دارم. از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الأعظم و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و برای شما مردم گرانقدر سلامت، موفقیت و بهروزی مسألت می نمایم.

صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری در استان

و امام جمعه بوشهر

22/بهمن ماه/ 95

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com