News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار جوانان عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (سه شنبه) جمعی از جوانان عضو حزب مؤتلفه اسلامی از سراسر استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ظهر امروز در این دیدار با بیان اینکه این حزب نقش مهمی در براندازی کاخ ستم شاهی به رهبری امام راحل داشته است اظهار داشت: فعالیت حزب موتلفه اسلامی در زمان رژیم ستمشاهی کاری بسیاری سخت و اثرگذار بود که  نتیجه آن در 22 بهمن سال 57 که پیروزی انقلاب اسلامی بود رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که جهاد اکبر برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب آغاز شده تصریح کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار اکنون رسالت جهادگران در این عرصه بسیار مهم است چرا که دشمن، جوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلابی‌‌ها خودشان را برای تحقق نظام اسلامی هزینه کرده‌اند گفت: جهادگران برای پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با ترفندهای دشمنان  بدون هیچ مطالبه‌ای برای انقلاب جهاد و خودشان را در این راه هزینه کرده‌اند.

آیت الله صفایی‌بوشهری با بیان اینکه دشمن در پی ریزش نیروهای انقلابی به ویژه در عرصه جوانان و نوجوانان است، افزود: دشمن طراحی پاییز انقلاب اسلامی کرده که بتواند جوانان و نوجوانان را از انقلاب دور کند که در این راستا رسالت مهم و سنگینی بر دوش انقلابی‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمن درصدد تغییر رویه و روحیه نظام فرهنگی و سیاسی است، خاطرنشان کرد: اقدامات مهم زیربنایی در استان بوشهر برای بصیرت‌افزایی و تقویت بنیه اعتقادی انجام شده است.

امام جمعه بوشهر از توسعه فضاهای حوزه علمیه در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های حوزه علمیه مورد توجه قرار دارد به گونه‌ای که 39 هزار متر مربع به فضاهای مدارس و حوزه‌های علمیه استان بوشهر افزوده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغالزایی در استان بوشهر گفت: این استان در حوزه صنعت نفت و گاز از ظرفیت بالایی برخوردار است که سرمایه‌گذاری در توسعه صنایع پایین دستی باید در دستور کار قرار بگیرد.

khabar171295 1

khabar171295 2

khabar171295 3

khabar171295 4

khabar171295 5

khabar171295 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com