News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مردم استان بوشهر برای مبارزه با دشمنان، خلیج فارس را خلیج مرگ استعمار خواهند کرد+تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سومین کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار امروز 20 اسفند ماه روبروی گورستان متجاوزان انگلیسی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، شخصیت های ملی و بین المللی، فعالان مبارزه با استکبار جهانی و خانواده های علما برگزار گردید.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر در این مراسم  با قدردانی از مهمانان بین المللی و مردم استان بوشهر، گفت: بی تردید ماهیت جهان بر چپاول ثروت های عمومی مردم و تسلط بر مراکز قدرت و تصمیم گیری است.

ایشان افزود: جهان استکبار به دنبال این معنا است که همه جهان و تمامی ثروت ها برای ما است و همه قدرت ها باید منقاد جهان استکبار و سرکرده جنایت آن باشد اما دین اسلام به ما می فهماند که به هیچ صورت جهان استکبار نباید سلطه بر جهان اسلام داشته باشد.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: خداوند استیلا کفار به جهان استکبار بر سرزمین اسلامی ممنوع کرده است، و به همین جهت در فقه سیاسی نیز حرام است که سلطه فرهنگی، نظامی، علمی و غیره داشته باشند.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: در این استان به عنوان پایتخت مبارزه ضد استعماری این مردم چنان ایستادگی کردند که استعمارگران کهن از این منطقه به فضاحت رفتند و استان بوشهر 600 سال مقاومت دارد که 200 سال آن مربوط به انگلیس روباه پیر است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر ابراز کرد: امروز که جهان استکبار به سرکردگی امریکا به دنبال احیاء استکبار فرانو هستند؛ مردم استان بوشهر یک صدا ندا می دهند که استان بوشهر برای مبارزه با دشمنان خلیج فارس را خلیج مرگ استعمار خواهند کرد.

ایشان خاطرنشان کرد: در مقابل دشمن یک قدم عقب نشینی یعنی کیلومترها امتیاز برای دشمن است و این تجربه سیاسی در طول تاریخ ضد استعماری است که مذاکره دشمنان مذاکره تسلیم آفرین است.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشتند: مردمان ولایتمدار استان بوشهر مانند همیشه هم اینک نیز مقاوم و پایدار و ولایتمدار در کنار رهبری ایستاده اند و فریاد ضد استعماری دارند.

ایشان با بیان اینکه مقاوت شناسنامه استان بوشهر است، افزود: استان بوشهر همچنان در تاریخ سربلند بوده و خواهد بود و با تمام توان در مقابل استعمار خواهند ایستاد.

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com