News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اقتدار و امنیت در جغرافیای مرزی ضروری است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری روز سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برخورداری از قوای نظامی قوی و به‌روز و توانمند نیاز هر کشوری است و در ایران نیز شاهد اقتدار و توانمندی بالای نیروهای مسلح هستیم.

khabar290196_8.JPG

ایشان با بیان اینکه برای دست‌یابی به توسعه و پیشرفت باید اقتدار و امنیت لازم را داشته باشیم، اضافه کرد: هر کشوری که توان لازم برای حفاظت از مرزهای خود را نداشته باشد با تهاجم بیگانگان روبرو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه نداشتن قوای نظامی قوی باعث ایجاد هرج و مرج در کشور می‌شود، تصریح کرد: اقتدار و امنیت در جغرافیای مرزی ضروری است.

ایشان با تاکید بر لزوم دستیابی نیروهای نظامی به شاخص‌های روز در عرصه صف و ستاد، تجهیزات به روز و قدرت بالای عملیاتی بیان کرد: جهان استکبار بر خلاف قوانین به کشورهایی که دارای توان نظامی و ارتش قوی نیستند حمله می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به جایگاه ویژه ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش ما محبوب‌ترین ارتش جهان است که به خدا اتکا و حمایت مردمی را در کنار خود دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: ارتش ایران با برنامه‌ریزی‌های دقیق و با توجه به سندچشم انداز توسعه کارآمدترین ارتش در خاورمیانه و در آینده نزدیک در عرصه بین الملل است.

khabar290196_8.JPG

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com