News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر حمایت آنان از انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه در عرصه فرهنگی طرح‌های موفقی در استان بوشهر اجرا شد اظهار داشت: منطبق با هدف‌گذاری، توفیقات خوبی در عرصه فرهنگی استان بوشهر حاصل شد که طراحی پیوست‌های فرهنگی، فرهنگ عمومی، گسترش فرهنگ دینی و عقیدتی توفیقات خوبی حاصل شد که از همه دستگاه‌های مرتبط قدردانی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با نگاه ولایی و دینی موفقیت‌های نسبی کسب کرده است تصریح کرد: سال قبل استان بوشهر به عنوان پایتخت کتاب معرفی و در عرصه قرآن و عترت این استان برای سومین سال متوالی در بین دیگر استان‌ها برتر شد.khabar40296 3

امام جمعه بوشهر برتری استان بوشهر در برنامه زیر سایه خورشید را از دیگر موفقیت‌های استان بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ و آموزش دینی مراکز دانشگاهی، فرهنگی و اجرایی موفق عمل کردند که این موفقیت‌ها نشان از این است که همه در کنار هم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت عمل کرده‌اند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی قرار داریم تصریح کرد: در انتخابات پیش‌رو باید اخلاق‌مداری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، انتخاب بابصیرت و فرد اصلح مد نظر همگان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ملت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در همه صحنه‌های سیاسی اجتماعی حضور داشتند تاکید کرد:  مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در صحنه انتخابات گذشته حماسه بزرگ و بی‌نظیری خلق کردند و در انتخابات 29 اردیبهشت نیز بار دیگر حماسه‌ای  جاوید می‌آفرینند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر این نکته که رعایت قانون قبل، حین و بعداز انتخابات یک ضرورت است خاطرنشان کرد: قانون تعیین کننده همه امور است و تخطی از قانون به معنای آشوب و ایجاد هرج و مرج در حرکت‌های تعیین شده است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر تمکین کردن همه از قانون افزود: تمکین به قانون و فصل‌الخطاب و رسالت همه مردم استان بوشهر و مرجع قانون در عرصه انتخابات شورای نگهبان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به حضور حداکثری در انتخابات گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را فراهم کنند چرا که کشورهای استکباری در پی عدم حضور و حضور حداقلی مردم هستند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگرحمایت آنان از انقلاب است گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت بیانگر حمایت آنان از انقلاب اسلامی است.   

امام جمعه بوشهر انتخابات اصلح و با بصیرت را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: انتخاب فردی اصلح با ویژگی توجه به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توجه به حل مشکلات اقتصادی، ولایت‌مدار و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مد نظر قرار بگیرد.

khabar40296 1

khabar40296 2

khabar40296 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com