News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار امام جمعه و مسئولین شهر امام حسن با آیت الله صفایی بوشهری + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز در اولین سالگرد اقامه نماز جمعه در شهر امام حسن استان بوشهر، امام جمعه، بخشدار و مسئولین این شهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار اظهار داشت: شهر امام حسن یکی از مراکز مهم و استراتژیک استان بوشهر است که متأسفانه در طول تاریخ مغفول مانده است.khabar0230296 4

ایشان ادامه داد: به همین جهت باید در حوزه های صنعت نفت، ایمنی، نظامی و فضای مردمی توجهات بسیار ویژه ای به این بخش شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان مردم منطقه امام حسن شایسته توسعه و پیشرفت در تمامی زمینه ها هستند، اظهار امیدواری کردند: بخش امام حسن در آینده نه چندان دور، توسعه ای فوق العاده ای پیدا خواهد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: منطقه امام حسن مردم بسیار مؤمن، متدین، با استعداد و چهره های بسیار خوبی در عرصه نظام و استان دارد که این نشان از استعداد، ظرفیت و فرهنگ دینی این مردم عزیز است.

ایشان افزود: در طول تاریخ، مناطق شمال استان بوشهر در موارد بسیاری مورد تعرض و تهاجم دشمنان قرار گرفتند به همین جهت این محرومیت در آن مناطق تاریخی است اما مردم، علما و سرداران با مقاومت خود نگذاشتند که این منطقه مستعمره انگلیس شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، اتحاد، همدلی و وفاق در این مطقه را بسیار مهم دانسته و افزود: در سال های اخیر کارهای خوبی در سطح منطقه امام حسن صورت گرفته اما با آن حالت آرمانی توسعه و پیشرفت بسیار فاصله دارد.

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه سند چشم بخش امام حسن طراحی شود، اظهار داشت: ضروری است با دعوت از نخبگان و برنامه ریزی مدون، برای 10 سال آینده این بخش یک سند چشم انداز توسعه در افق بین المللی نوشته شود.

ایشان با تأکید بر اینکه بر روی طراحی مراکز آموزش ابتدایی و متوسطه و فرهنگی در این منطقه کار شود، گفت: به امید خدا دست به دست هم دهیم با برنامه ریزی های فرهنگی و جامع و نوشتن سند چشم انداز منطقه امام

حسن، این منطقه به پیشرفت های لازم دست پیدا کند.

khabar0230296 4  khabar0230296 6     khabar0230296 7

khabar0230296 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com