News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رأی خود را به صندوق انداختند + تصاویر

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در اولین ساعات آغاز رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار 82 مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی  بوشهر، آراء خود را به صندوق انداختند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری سپس در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه  مردم استان بوشهر، از همان ساعات اولیه حضور حماسی و حداکثری خود را در انتخابات امروز نشان دادند، اظهار داشت: امروز با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری به تاریخ ایران اسلامی افزوده شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه، وفاداری خود را به ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام راحل نشان دادند افزود: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی نشان دادند در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به آرمانها و ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

ایشان با بیان اینکه مردم با پیروی از رهبر معظم انقلاب حضور حماسی در انتخابات از خود نشان می‌دهند افزود: استان بوشهر همانند گذشته با فرهنگ غنی، دینی و انقلابی خود، حضوری حماسی از خود نشان داده و اینک تمام شعبه‌های رای گیری استان بوشهر مملو ازحضور مردم است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اشاره به پیام حضور حماسی مردم ایران در این انتخابات گفت: پیام مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ولایت‌مداری، حضور در صحنه، مردم سالاری اسلامی، اعتماد به نظام و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این نکته که مردم هیچ‌گاه انقلاب خود را رها نمی‌کنند خاطر نشان کرد: ‌پیام حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دشمن این است که این مردم هیچگاه انقلاب خود را رها نمی‌کنند و در مقابل تمام توطئه‌های جهان استکبار ایستانده‌اند.

ایشان، پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان از حضور حماسی مردم در انتخابات دانست و تاکید کرد: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بیانگر این است که مردم به آرمانها و ارزشهایی که این انقلاب و اسلام از ابتدا نشان داده پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پیروز انتخابات، مردم ایران اسلامی هستند تصریح کرد: حضور حداکثری  مردم در انتخابات نشان از این است که مردم به آرمانها و ارزش‌های انقلاب و اسلام پایبند هستند و نتایج انتخابات هرآنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر تمکین کاندیداها به قانون افزود: همه کاندیداها باید قانون‌مدار، اخلاق مدار، با بصیرت و ولایتمدار باشند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید به هر چیزی که نظام مشخص کرد تمکین و اگر اعتراضی دارند  از مجاری قانونی پیگیری کنند.

ایشان با تاکید بر این نکته که فصل‌الخطاب در همه امور قانون و شورا‌ی نگهبان است افزود: حضور حماسی مردم در این انتخابات تضمین‌کننده استقلال و اعتلای نظام ایران اسلامی است.

khabar240296 1

khabar240296 1

khabar240296 1

khabar240296 1



  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com