News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

همایش طلایه داران تبلیغ استان بوشهر+تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (شنبه) همایش طلایه داران تبلیغ استان بوشهر با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، و مبلغان خواهر و برادر برگزار گردید.khabar60396 6

آیت الله صفایی بوشهری  با تبریک ماه مبارک رمضان این ماه را فرصت بسیار خوبی برای نزدیکی به خدا  دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان جایگاه مهمی برای رسیدن به کمال و سعادت دارد و باید از فرصت این ماه عزیز استفاده بهینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با بیان اینکه اوج تقوای انسان در ماه مبارک رمضان متبلور می‌شود  تصریح کرد:  همه افراد می‌توانند با استفاده از فرصت ماه رمضان متقی شوند و باید از این فرصت برای رسیدن به سعادت و کمال بهره برد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ویژگی‌های ماه رمضان خاطر نشان کرد: روزه‌داری تنها امساک از خوردن و آشامیدن نیست، اینکه انسان در ماه مبارک رمضان، تنها به مرحله گرسنگی و تشنگی اکتفا کند ولی به دیگر آثار و برکات آن دست نیابد، دچار خسران بزرگی شده است.

آیت الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر استفاده از روزها و ساعات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: افرادی که نزد خدا به محبوبیت دست می‌یابند به درجه‌ای از معبودیت دست می‌یابند که فرشتگان و اولیاء آنها را به عنوان عبد صالح دوست دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با اشاره به نقش مهم مبلغان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان فرصتی برای تهذیب و تزکیه نفس و رسیدن به کمال مطلوب است، مبلغان استان بوشهر فرصت ماه رمضان برای رسیدن به کمال و سعادت برای جامعه هدف تبیین کنند.

امام جمعه بوشهر بر ضرورت تلاش برای افزایش بصیرت دینی مردم تاکید کرد و گفت:  مبلغان نقش مهمی در تبیین جایگاه ماه مبارک رمضان برای رسیدن به سعادت و کمال دارند و در  این راستا بدون ولایت‌مداری زمینه سعادت محقق نمی‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به نقش مهم توجه به ولایت‌مداری تاکید کرد:‌ ولایت‌مداری زمینه رستگاری در هر جایگاهی که  انسان باشد را فراهم می‌کند و گرنه دچار انحراف و سقوط در چاه بی‌آبرویی می‌شود.

khabar60396 1

khabar60396 2

khabar60396 3

khabar60396 4

khabar60396 5

khabar60396 6

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com