News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تسلیت آیت الله صفایی بوشهری در پی در گذشت دکتر امیر حسین ملک حسینی، خطاب به پرفسور سید علی ملک حسینی زید عزه العالی

بسم الله الرّحمن الرّحیم
(و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و اناالیه راجعون)
محضر مبارک جناب مستطاب پرفسور سید علی ملک حسینی زید عزه العالی
با سلام، عرض ادب و دعای خیر
بدینوسیله در گذشت جناب آقای دکتر امیر حسین ملک حسینی فرزند بزرگوار و دانشمند آن جناب به حضرت عالی و آن خانواده محترم به ویژه حضرت آیت الله ملک حسینی و والده مکرمه آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.
بی تردید مقدرات حکیمانه الهی بر اساس مصالح حقیقیه تکوینی است که عرصه مصائب یکی از این موارد است که برای مرتحل مومن صالح مایه رَوح و ریحان و جنات نعیم و برای منسوبان میدان امتحان و اجر و علو مقام می باشد.
اینجانب بر این باورم که حضرت عالی که از فرهیختگان با ایمان این مملکت و آن خاندان عالی مقام که از تبار حضرات آسمان عصمت الهی می باشید اقتدا به آن بزرگان اسوه صبر و شکیبایی در عرصه نزول مصائب خواهید نمود و دیگران نیز به عمل به سیره خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله وسلم) در ارتحال فرزندانش توصیه می نمایید. نام نیک آن مرحوم به خدمات شایان ایشان عامل جلب لطف و رحمت الهی خواهد بود.
گر بماند نام نیکی ز آدمی                        به کزاو ماند سرای زرنگار
مجدّدا این سوگ را به حضرت عالی و بیت معظم له تسلیت عرض می نمایم و طول عمر با عزت شما و آن خاندان و برای آن مرحوم غفران و رحمت و علو درجه از خداوند متعال خواستارم.
در پایان یاد و خاطره عالم گرانقدر مرحوم حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی  که منشا خدمات بزرگ مادی و معنوی در منطقه بوده اند گرامی می دارم.
والسّلام علیکم و رحمت الله و برکاته
صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و
امام جمعه بوشهر
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com