News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بر روی تربیت دینی دختران در دوران کودکی کار شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اعضای فعال سازمان بسیج جامعه زنان استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و شهدای این عرصه و همچنین شهدای خواهر، گفت: در نقش بانوان در عرصه توسعه و پیشرفت و حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب، شکی وجود ندارد.

ایشان اظهار داشت: بخش عظیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند که قدرت تأثیرگذاری بسیار بالایی بر بخش دیگر که مردان هستند، دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین خاطر از دیرباز دشمنان برای تخریب فرهنگی و شخصیتی بانوان، تلاش های جدی و تهاجمات فراوانی داشته اند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: نگاه دشمنان این است که با تخریب بانوان، شخصیت مردان نیز تخریب خواهد شد به همین خاطر تهاجمات گسترده ای در این زمینه انجام می دهند.

ایشان با بیان اینکه با انقلاب اسلامی ایران این تهاجم به اشکال مختلف بیشتر شد، تصریح نمود: دشمنان و جهان استکبار به دنبال این هستند که زنان جوامع اسلامی دارای یک شخصیت غرب گرا و غیر اسلامی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید نمود: یکی از کارهایی که باید در عرصه انقلاب انجام شود هویت یابی و هویت بخشی بانوان، و تربیت بانوان تراز انقلاب اسلامی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان با مطالعه و تمام توان در صحنه آمده اند و عملاً کار می کنند، افزود: بیشترین توجه آنها با طرح هایی مثل ازدواج سفید، از بین بردن کانون خانواده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، وظیفه زنان انقلابی و بسیجی را در این شرایط، سنگین عنوان نموده و تأکید نمود: بر روی بخش حفظ و تربیت بانوان تراز انقلابی کار کنید.

ایشان تربیت دینی دختران در دوران کودکی را بسیار مهم دانسته و اظهار داشت: باید با ایجاد مدارس ابتدایی و پیش دبستانی، با نهایت رشد علمی، بر روی فرهنگ دینی دختران کار شود.

khabar0200496 1

khabar0200496 2

khabar0200496 3

khabar0200496 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com