News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

پیام تشکر و قدردانی مهاجرین ساکن شهرستان کنگان از آیت الله صفایی بوشهری جهت حمایت‌ها و پیگیری‌های ایشان در پی حادثه آتش سوزی اسکله بندر کنگان

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرينَ»

«سوره بقره، آیه 155»

محضر مبارک آیت الله صفایی بوشهری

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه فرهمند و فرهیخته شهر بوشهر

با سلام، دعای خیر و تبریک ولادت حضرت معصومه «سلام الله علیها» و شروع هفته کرامت

مشیت الهی بر این بود که مردم شهرستان کنگان در جمعه گذشته شاهد یکی از بدترین حوادث تاریخ این شهر بودند که در اثر آن حادثه، تعداد زیادی از همشهریان، مال، منال و شغل خود را از دست دادند.

وقوع حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی سنگ محکی است برای سنجش مسئولیت پذیری انسان ها در قبال همنوعان؛ و فرصتی برای تجلی صحنه های ناب از خودگذشتگی و همدردی بین انسان ها است.

همدردی خالصانه آن مقام بزرگوار در حادثه تلخ آتش سوزی اسکله بندر کنگان در مورخه 1396/4/30 و پیگیری، جدیت و تلاش آن حضرت در جهت کمک و جبران خسارات وارده، بیانگر توجه عمیق و عملی حضرتعالی به اخلاق اسلامی و باورهای دینی می باشد.

لذا بر اساس حدیث: « مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ» بر خود لازم می دانیم از آن مقام محترم در این رابطه کمال قدردانی و سپاسگذاری نموده، برایتان آرزوی توفیق روزافزون در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» می‌نماییم.

و من الله التوفیق

از طرف مهاجرین ساکن شهرستان کنگان

1396/5/4 = 2 ذی القعده 1438

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com