News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مراسمات و جشن ها تجلی بیرونی داشته باشد / کار محتوایی در جشن ها و مراسمات ضروری است + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز چهارشنبه (22 شهریور ماه) دست اندرکاران و برگزارکنندگان برنامه های عید غدیر و دهه امامت و ولایت در استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست با اشاره به روز مباهله و بیان داستان آن، اظهار داشت: روز مباهله در تاریخ، عاملی برای اثبات حقانیت اسلام در برابر مسیحیت و بیان عظمت اهل بیت است.

ایشان در ادامه ضمن تشکر بابت تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته از سوی نهادها و دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسمات دهه امامت و ولایت و عید غدیر و با بیان اینکه امسال در استان در این ایام کارهای خیلی خوبی صورت گرفت، افزود: امسال بنا گذاشته شده بود که مراسمات و جشن ها تجلی بیرونی مردمیِ پرجاذبه داشته باشد که قریب به 70 درصد در استان در این زمینه موفق عمل کردند که این نشان از تلاش ها و برنامه ریزی های خوب شما عزیزان دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جشن غدیر امسال در شهر بوشهر انعکاس بسیار زیادی در رسانه های مکتوب، غیرمکتوب و فضای مجازی داشت، افزود: الحمدلله این جشن بسیار پرشور و پررنگ برگزار گردید و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر اینکه در سطح استان باید غدیر را به عنوان خورشید هدایت دینی در عصر حاضر معرفی کنیم، گفت: برای معرفی غدیر تنها نمی شود به جلسات درون حسینیه ها و مساجد بسنده کرد بلکه باید مراسمات و جشن ها تجلی بیرونی داشته باشد.

ایشان با بیان اینکه الحمدلله امسال در برگزاری جشن غدیر و طرح اطعام علوی، یک بنای بسیار خوبی گذاشته شد، اظهار داشت: این کار هم تجلی عینی و هم جاذبه های مردمی داشت ولی چون تجربه اول بود لازم است در سال های آینده از ماه ها قبل با یک برنامه دقیق به استقبال آن رفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: باید یک بسته خیلی دقیق به عنوان سند برنامه، برای این کار نوشته شود و این سند هر سال بازنگری شود تا به امید خدا این کار بزرگ صورت گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: امسال به برکت امیر المومنین «علیه السلام» در شهر بوشهر یک کار بزرگ صورت گرفت و آن طرح اطعام علوی و طبخ 10 هزار غذا بود که فوق العاده در بین مردم تاثیر مثبت گذاشت.

ایشان با اشاره به محتوا بخشی در مراسمات، گفت: هدف برگزاری تمامی این برنامه ها و مراسمات، هدایت مردم به رنگ علی بن ابی طالب «علیه السلام» است به همین خاطر باید خیلی کار محتوایی انجام گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر تأکید نمود: کار محتوایی در جشن ها و مراسمات تنها با سخنرانی انجام نمی گیرد بلکه در این رابطه باید کار علمی، جذاب و متنوع صورت گیرد که یکی از این کارها، توزیع کتاب مجانی است.

khabar200696 1

khabar200696 2

khabar200696 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com