News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور با آیت الله صفایی بوشهری + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در نشست با رحمانی فضلی وزیر کشور، استانداران قدیم و جدید و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با قدردانی از زحمات و خدمات مصطفی سالاری استاندار پیشین بوشهر و آرزوی موفقیت برای گراوند استاندار جدید بوشهر و قدردانی از تلاش وزیر کشور اظهار داشت: هر چند حکومت اسلامی به صورت منطقه‌ای در ادوار گذشته وجود داشته ولی حکومت اسلامی ایران در تاریخ اسلام بی‌نظیر و برای نخستین بار بر اساس فقه اسلامی شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نظام اسلامی ایران در نظم نوین جهانی خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی ایران در نظم نوین جهانی یک پدیده نوظهور است که می‌تواند تحولات شگرفی ایجاد کند که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون این مهم شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: تحولات عظیم اخیر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جهان نشان از جایگاه مهم حکومت اسلامی ایران در نظم نوین جهانی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران پرچم‌دار ضد استکباری و ضد استعماری در جهان است گفت: بوشهر با داشتن پیشینه تاریخی درخشان، پایتخت ضد استعماری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر مسئولیت تاریحی در عرصه فرهنگ اسلامی و مبارزه با استعمار و استکبار دارد خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه در عرصه ضد استعماری و ضد استکباری است و در عرصه مقاومت و پایداری در برابر متجاوزان در ایران سرآمد است.

ایشان استان بوشهر را دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی و فرهنگی دانست و افزود: این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم اقتصادی به عنوان پایتخت انرژی کشور معرفی شده و این استان به عنوان یک گنج تلقی می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به فعالیت‌های دانش بنیان گفت: این استان با توجه به وجود ظرفیت‌های مهم نیاز به فعالیت‌های دانش بنیان و ریشه‌ای با مدیریت جهادی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مردم این استان را ولایت‌مدار با اتحاد و انسجام دانست و افزود: امید است با توجه به ظرفیت‌ها و وجود اتحاد و انسجام شاهد پیشرفت روز افزون استان بوشهر باشیم.

khabar2500796 1

khabar2500796 2

khabar2500796 3

khabar2500796 4

khabar2500796 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com