News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

دیدار دکتر ولایتی با آیت الله صفایی بوشهری + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز یکشنبه (7 آبان ماه) دكتر ولايتي، مشاور بين‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بدو سفر خود به بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این نشست ضمن خیرمقدم و آرزوی توفیق برای دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بی‌تردید علم، دانش و فناوری و محصولات علمی در علوم پایه و علوم انسانی، همواره در طول تاریخ مایه اقتدار هر نظامی بوده است.

ایشان با بیان اینکه علم مهمترین زیرساخت توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: اگر این علم در بستر دینی قرار گیرد، عامل رشد و اقتدار الهی نظام خواهد شد.khabar70796 3

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر پیشرفت علمی کشور گفت: پیشرفت علمی نظام تحول عظیمی است که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده و خوشبختانه مراتب علمی ایران به طور فزاینده ای رشد کرده و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

ایشان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها نقش مهمی در این عرصه دارند، گفت: ما به مراکز آموزش عالی با نگاه تولید علم و خودکفایی و دارای فرهنگ اسلامی نیاز داریم چرا که اگر علم در راستای انقلاب و اسلام نباشد، دارای عنصر انحرافی خواهد بود اما اگر در بستر اسلام و با نگاه انقلابی باشد، مقدس است و عنصری بسیار قوی برای رشد و پیشرفت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: نقش دکتر ولایتی و دکتر رهبر که مورد اعتماد مقام معظم رهبری هستند، در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی علم و دانش و تربیت عالم داشته باشد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، ضمن آرزوی توفیق برای دکتر عبدالهی، از تلاش های دکتر قیصری در زمان تصدی مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد .

آیت الله صفایی بوشهری ابراز امیدواری کرد که مشکلات و مسائل مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی حل شود و همه از این دانشگاه حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواستار شد که با همان نگاه دکتر ولایتی، رشد علم، اسلامیت و انقلابی بودن که سه رکن مورد تاکید مقام معظم رهبری است را در پیش گیرند.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با ارائه توضیحاتی درخصوص ویژگی های استان بوشهر گفت: در این استان اخلاق سیاسی حاکم است و وحدت فوق‌العاده‌ای در بین مردم موج می‌زند. این وحدت در سایه ولایت و هدایت های مقام معظم رهبری شکل گرفته است. استان بوشهر دارای انقلابی‌ترین مردم است.

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: بنده همواره در جلسات هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی شرکت می‌کنم و برای این دانشگاه آرزوی توفیق دارم.

khabar70796 2

khabar70796 3

khabar70796 4

khabar70796 5

khabar70796 6

khabar70796 7

khabar70796 8

khabar70796 1

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com