News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بوشهر به مرکز توسعه نیروگاه اتمی تبدیل می‌شود + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار با دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به اینکه استان بوشهر در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت مهمی برای توسعه و پیشرفت است اظهار داشت: بوشهر به عنوان  منطقه ویژه علم و فناوری در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شده که این منطقه ویژه، فرصت مهمی برای توسعه استان بوشهر در علوم مختلف فراهم کرده است.

Atomi 4


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه5 منطقه ویژه علم و فناوری در کشور تصویب شده اظهار داشت:  منطقه ویژه علم و فناوری در استان‌های  خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد و اصفهان هم مصوب شده که استان بوشهر به عنوان استان پایلوت مورد توجه قرار دارد.
ایشان با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری فرصت مهمی برای توسعه فناوری و هوشمند سازی فراهم کرده است خاطر نشان کرد: در این زمینه شهر هوشمند بوشهر مطرح شده که با اجرای این طرح، تمام خدمات به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.


آیت الله صفایی بوشهری افزود: منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر، سبب می‌شود تمام دانشگاهای این استان بین‌المللی شود و شرکت‌‌های دانش بنیان و فناوری توسعه یابد.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تدوین نقشه آمایش سرزمینی استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با تدوین این نقشه بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر، زمینه تسریع پیشرفت و توسعه استان بوشهر فراهم می‌شود.


ایشان با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای شرایط خاصی برای توسعه و پیشرفت است تصریح کرد: این استان علاوه بر مرکز ضد استعماری و  ضد استکباری، دارای زیرساخت‌های مهم فرهنگی، اقتصادی، صنعتی در زمینه‌های مختلف است.


آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به توسعه زیرساخت‌‌های علوم هسته‌ای در استان بوشهر گفت: راه‌اندازی دبستان، دبیرستان، دانشکده و انجمن‌های هسته‌ای در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر به عنوان مرکز توسعه دانش نیروگاه اتمی و علوم هسته‌ای شناخته می‌شود گفت: با اجرای طرح‌های جدید نیروگاه اتمی در بوشهر، این شهر به عنوان مرکز توسعه نیروگاه اتمی کشور تبدیل می‌شود.

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

khabar70796 2

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com