News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

اخلاق و مدیریت در محیط کار باید اسلامی باشد + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز یکشنبه (21 آبان ماه) اعضای پایگاه بسیج ذوالفقار پتروشیمی نوری (برزویه عسلویه) با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست، اظهار داشت: شرایط کنونی جهان، شرایطی بسیار ویژه و حساس است و نظام جمهوری اسلامی ایران باید در دو بُعد اقتصاد مقاومتی و حوزه فرهنگ تلاشی جدی داشته باشد.khabar210896 1

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شاخص اقتصاد مقاومتی و توانمندی در این حوزه را خودکفایی، تولیدات دانش بنیان و شکستن تهاجم اقتصادی دشمنان عنوان نموده و افزود: برای رسیدن به این معنا به دانش لازم و کافی نیاز داریم به همین خاطر باید در عرصه علم، دانش و فناوری به خودکفایی، تولید و مرجعیت دست پیدا کنیم.

ایشان با اشاره به زیرساخت های حوزه های صنعتی گفت: در عرصه فضاسازی زیرساختی باید به شدت تلاش کنیم و زیرساخت های اقتصاد مقاومتی را در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت کنیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی باید جهادی عمل کرد، تأکید نمود: در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه دانش و فنآوری، تولید سخت افزارهای مورد نیاز، تولید انرژی هیدروکربنی، صنایع پایین دستی، مدیریت بازرگانی و رسیدن به مرجعیت باید جهادی عمل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهاد، تلاش در مقابل تهاجم دشمن است، اظهار داشت: باید در کنار جهاد در حوزه صنعت، جهاد انقلابی و دینی نیز داشته باشیم.

ایشان با بیان اینکه جهان استکبار 40 سال است که با تهاجمات مختلف نرم و سخت در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و خارج کردن آن از مسیر خود است، افزود: شما بسیجیان در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران و مقابله با تهاجم نرم دشمنان، وظیفه سنگینی بر دوش دارید.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمود: بسیج در هر بخش، خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی هم در حوزه مقاومت صنعتی و اقتصادی و هم در حوزه مقاومت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر همچنین بیان داشت: در عرصه حفظ انقلاب اسلامی ایران و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران و حوزه فرهنگ، علاوه بر پرسنل، خانواده های آنها نیز تحت پوشش قرار گیرند.

ایشان با بیان اینکه محیط کار باید اسلامی باشد، اظهار داشت: اخلاق و مدیریت در محیط کار باید اسلامی باشد، فرهنگ عطوفت و مهربانی حاکم باشد و آرمان ها و ارزش های انقلاب حفظ شود.

khabar210896 1

khabar210896 2

khabar210896 3

khabar210896 4

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com