News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از بخش های مختلف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار بازدید نمودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پس از این بازدید نیز در نشستی با مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر طی سخنانی بیان داشت: برخی از شغل‌ها ذاتاً عبادت هستند و یکی از این کارها، خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است.

ایشان با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه خدا تقدیم می‌کنند و خداوند قطعاً نبود آنان را برای خانواده‌هایشان جبران می‌کند، افزود: در انقلاب ما نیز کمبود شهدا برای جامعه و خانواده‌هایشان و نقص‌هایی که برای ایثارگران به وجود می‌آید را بنیاد شهید جبران می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: شما کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران یک مأموریت الهی دارید و آن ترمیم و پر کردن جای خالی شهید برای خانواده‌هایشان و جامعه و تنقیص آداب یک جانباز و ایثارگر است و از همین رو اصل کار شما یک عبادت است.

ایشان تأکید کرد: در بحث اشتغال و درمان در جامعه شاهد و ایثارگر باید کارهای بهتری انجام شود و لازم است در همه عرصه‌ها فراتر از وظیفه برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلاش کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساختی تا سال 88 با وجود تلاش و زحمت مدیران وقت، در بنیاد شهید اقدامات مطلوبی صورت نگرفته بود ولی با پیگیری‌های لازم، الحمدالله امروز تغییرات بسیار خوبی نسبت به گذشته انجام‌شده اما نسبت به حالت آرمانی هنوز فاصله زیادی داریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: در رابطه با مرکز درمانی، باید همانند مجتمع ایثار چندین مجتمع درمانی این‌چنینی با تجهیزات و امکانات به‌روز در سطح استان داشته باشیم.

ایشان افزود: در زمینه مراکز فرهنگی و گردشگری می‌توان با جذب اعتبارات ملی اردوگاه‌های فرهنگی و تفریحی در استان احداث کرد تا هم‌وطنان عزیز با حضور در این مکان ها بهره لازم را ببرند.

khabar220896 3

khabar220896 9

khabar220896 13

khabar220896 20

برای دیدن کامل گزارش تصویری اینجا را کلیک نمائید

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com