News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

فعالیت سپاه و بسیج مانع از حضور تکفیری‌ها در ایران شده است

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست یا رده‌های مختلف سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: از تلاش‌ها و کوشش‌های سپاه و بسیج استان بوشهربرای خدمت به نظام و مردم  تقدیر و تشکر می‌کنم.

ایشان افزود: بی تردید اگر سپاه و بسیج در کشور نبود کشور دچار چالش‌های جدی در عرصه ها دفاعی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و علم و فن‌آوری می‌شد . 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: سپاه و بسیج یک موهیت الهی است که در پرتو انقلاب به نظام ما هدیه شده و تاریخ انقلاب در هر فراز و نشیبی نقش ارزنده سپاه و بسیج  را به خوبی برای حراست از ارزش‌های انقلاب و نظام دیده است.

ایشان ادامه داد: در عرصه دفاعی و امنیتی نقش سپاه قابل انکار نیست بلکه نقشی به یادگار دارد که اوج آن در فضای دفاعی و امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران، دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های فرهنگی قابل مشاهده است.

آیت الله صفایی‌بوشهری سپاه و بسیج را خط مقدم دفاع از ولایت دانست و گفت: این نقش به خوبی در تمامی عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عمرانی و علمی دیده می‌شود.

ایشان عنوان کردند: در موضوع علم و فن‌آوری، سپاه در حال تلاش است که پاسدار انقلاب اسلامی و جامعیت انقلاب باشد و هر منفذی که بخواهد نظام را به چالش بکشاند خط مقاومت سپاه با موفقیت جلوی آن را گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: بزرگداشت هفته بسیج بزرگداشت فرهنگ مجاهدت و ولایت‌مداری است یعنی گروهی که دارای تقویت و اخلاق الهی و ایثار در راه خدا هستند پرتوان در صحنه حاضر هستند و نگاه آنها دفاع از ولایت و شعارشان مجاهدت است.

ایشان با اعلام این که سپاه و بسیج هیچ وقت خود را نمی‌بینند بلکه با ذوب در انقلاب به فکر ولایت هستند، بیان کرد: اگر تکفیری‌ها و سازمان‌های ضد امنیتی کشورهای متخاصم در ایران قادر به عرض‌اندام در کشورمان نیستند، به خاطر حضور سپاه و بسیج و سایر نهادهای امنیتی است که فعالیت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: سپاه مایه اقتدار ایران است و به همین جهت کشورهایی که تجربه بسیج ندارند با عملیات‌های گروه‌های ضداستکباری دچار مشکلات فراوانی شدند و وقتی موفق شدند که بر این گروه‌ها فایق آیند که بسیج مردمی در این کشورها با الهام‍‌گرفتن از بسیج ایران شکل گرفت.

ایشان ادامه داد:جهان آینده جهان انقلاب اسلامی و جهان بیداری برای حضور امام قائم(عج) است که نقش سپاه و بسیج  برای ایجاد این شرایط قابل انکار نیست که این کلام خداوند در کتب آسمانیاست که بشارت داده عاقبت جهان به انسان های شایسته می‌رسد.

آیت الله صفایی‌بوشهری عنوان کرد: یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم و از شما بسیجیان که در عرصه خدمات به مردم با تفکر ولایی تلاش می‌کنید قدردانی می‌کنم.

امام جمعه بوشهر با تسلیت جان‌باختگان حادثه زمین‌لرزه غرب کشور، ادامه داد: در عرصه خدمات به غرب کشور از همان دقایق اولیه سپاه و بسیج از استنان بوشهر حضور پیدا کرده‌اند تا بتواند به مسوولیت خود به شکل جهادی برای کمک به زلزله زدگان عمل کنند.

khabar270896 1

khabar270896 4

khabar270896 2

khabar270896 3

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com