News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

مسئولان به دور از نگاه های سیاسی به زلزله زدگان کمک کنند + تصاویر

به گزارش روابط عمومي دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، صبح امروز (دوشنبه) جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی بوشهر به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست با بیان اینکه تهاجم دشمنان به حوزه و دانشگاه بسیار بالاست، اظهار داشت: شما بسیجیان طلبه و دانشجو، خط مقدم دفاع مقدس انقلابی در مقابل تهاجمات همه جانبه جهان استکبار هستید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیجیان باید سطح معرفت، ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق خود در فضای شخصی را هر روز ارتقاء دهند، افزود: با برگزاری نشست های علمی، کرسی های نظریه پردازی و مطالعات جمعی به این ارتقا سطح بیافزایید.

ایشان با بیان اینکه بسیجی در اخلاق و انس با خدا، باید نمونه باشد، گفت: یک بسیجی طلبه و دانشجو باید خود را در عرصه معرفتی فوق العاده معماری کند و در عرصه رفتارهای دینی، تجسم یک زندگی فرهیخته‌ی آسمانی باشد.

در آینده با فتنه های بسیار بزرگی روبرو خواهیم شد

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت دارا بودن بصیرت، افزود: بصیرت یعنی اینکه جلوتر از زمان وقوع یک مسئله آن را کشف کردن، حق را از باطل شناختن و راهکارهای مبارزه با باطل را دانستن.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آدم بصیر جلوتر از زمان می اندیشید و فتنه ها را قبل از وقوع آن پیش بینی می کند.

ایشان ادامه داد: در غبار فتنه ها، خیلی ها گمراه می شوند اما فرد بصیر حق را می شناسد و حاضر در صحنه حمایت می کند و از اصحاب سکوت نمی شود.

در فتنه 88 برخی خواص جامعه از اصحاب سکوت بودند و با سکوت خود به فتنه گران کمک کردند

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: در آینده با فتنه های بسیار بزرگی روبرو خواهیم شد که اهل بصیرت می توانند آن ها را درک و پیشگیری کنند و اگر آن فتنه محقق شد، راهکارهای دفع آن را ارائه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در راه انقلاب باید مجاهدت کرد، تصریح نمود: در فتنه 88، برخی خواص جامعه از اصحاب سکوت بودند و با سکوت خود به فتنه گران کمک کردند.

ما فرد انقلابی در سایه نمی خواهیم

ایشان با بیان اینکه بسیجیان و انقلابیون در صحنه های تعیین کننده و سرنوشت ساز پیشگام هستند، گفت: ما فرد انقلابی در سایه نمی خواهیم بلکه فرد انقلابی در صحنه می خواهیم.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه فرد انقلابی و بسیجی نباید در سایه باشد بلکه باید در صحنه حضور داشته باشد، افزود: انقلابیون در سایه هیچگاه خود را به خطر نمی اندازند، در صحنه حضور ندارند، آبرو، جان و مال نمی گذارند، خود را فدای خط انقلاب و ولایت نمی کنند بلکه در مواقعی این سکوتشان به فتنه کمک می کند و انقلاب را هزینه‌ی خود می کنند.

بسیجیان طلبه و دانشجو باید وحدت در راه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از بیانات خود، اظهار داشت: در عرصه حرکت های اجتماعی، حتما باید دارای سیاست راهبردی توحیدی باشید یعنی هم برنامه و هم سیاست باشد و هم اینکه در عرصه عمل هماهنگ عمل شود.

ایشان با بیان اینکه شما بسیجیان طلبه و دانشجو باید وحدت در راه داشته باشید و صراط مستقیم کارتان یکی باشد، افزود: وحدت در راه و برنامه ریزی و سیاست راهبردی یک نکته اساسی است که موجب وحدت در نیروها می شود.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید نمود: وحدت حوزه و دانشگاه باید هم در حوزه و هم در دانشگاه منشأ تحول شود و هم فرآیند این دو باعث تحول در صحنه اجتماعی شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حوزه و دانشگاه هر گاه در کنار هم قرار می گیرند مردم باید احساس لذت کنند و تأثیر و نتایج آن را ببینند.

مسئولان به دور از نگاه های سیاسی به زلزله زدگان کمک کنند

ایشان در پایان با اشاره به حادثه زلزله غرب کرمانشاه و تسلیت به خانواده های مصیبت دیده، اظهار داشت: مسئولان به دور از نگاه های سیاسی به زلزله زدگان کمک کنند و این حادثه ناگوار باید موجب وحدت همه نیروها در راستای خدمت گذاری به محرومان باشد.

khabar290896 1

khabar290896 2

khabar290896 3

khabar290896 4

khabar290896 5

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 10 30

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com