News

201001403
Untitled 8850036951
image1400341

payamresan9 2

360

payamresanNN9 1

360

هر کشوری که بخواهد به ایران اسلامی، جهان اسلام و حزب الله تعرضی بکند نابود خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهر بوشهر در ادامه بیان سبک زندگی به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، این شجره ی آسمانی انقلاب در رابطه با جهاد و ارزش آن در زندگی به مقتضای این محفل نورانی مطالبی بیان کردند و به بیان ویژگی های مؤمن واقعی پرداختند.

امام جمعه معزز بوشهر در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان بسیج و همچنین بسیجیان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان در این دیدار بیان کردند این که تا کنون شور و شعور انقلاب و انقلابی گری در انقلاب اسلامی ایران پابرجا است یک معجز است و شما با شکست توطئه های دشمن به تمام جهان اسلام روح امید بخشیده اید .

ایشان در ادامه سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان گفتند در همه ی صحنه های حساس با حضور بسیج انقلاب سربلند بوده است .

نماینده محترم ولی فقیه در استان با اشاره به دیدار شرکت کنندگان اجلاس محبان اهل بیت با رهبر معظم انقلاب گفتند محبت اهل بیت هم می تواند چون وحدت بر اساس قرآن و رسالت نبوی یک عامل وحدت بین مسلمانان باشد.

امام جمعه محترم بوشهر با گرامیداشت 7 آذر روز نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران گفتند: از خدمات و ماموریت‌های این نیرو که در جغرافیای ملی و در آبراه‌های بین‌المللی حضور راهبردی دارند قدردانی می‌شود.

حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری با محکوم کردن بیانیه اتحادیه عرب که نه عرب هستند نه مسلمان تصریح کردند: این اتحادیه، حزب‌الله لبنان را تروریست و ایران را به عنوان کشوری که در منطقه مداخله می‌کند معرفی کرده که این نشان از جاهلیت اعضای این اتحادیه است.

ایشان با بیان اینکه مردم مسلمان ایران تمام کسانی که زیر این بیانیه را امضا کرده اند را هم پیمان با رژیم اشغالگر قدس و یهودی می داند گفتند هر کشوری که بخواهند کوچکترین تعرضی به جهان اسلام و ایران اسلامی و حزب الله بکند ذولفقار علی بن ابی طالب هنوز وجود دارد و آن ها را نابود خواهد کرد.

جهت مشاهده متن کامل خطبه اینجا را کلیک نمایئد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

حدیث برگزیده

1402 12 26

گلستان اخلاقی

کلمات قصار حکایت ها
دستورالعمل ها سخنرانی ها
 
پرسش و پاسخ
اشعار
sah 
شرح صحیفه سجادیه
web Design:sirafdp.com